دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

درودگر: یکی دو تا اشتباه فاصله با الهلال را سه گل کرد/ پرتاب کنندگان اشیاء از ما نبودند+فیلم

درودگر: یکی دو تا اشتباه فاصله با الهلال را سه گل کرد  پرتاب کنندگان اشیاء از ما نبودند+فیلم
مدیرعامل باشگاه نساجی گفت: دو تا موقعیت را خودمان به الهلال دادیم و فاصله ما با این تیم سه گل نبود.
کد خبر : 871313

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، صادق درودگر در انتهای دیدار تیم‌های نساجی ایران و الهلال عربستان از هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: فوتبال چهره‌های متفاوت دارد. یک روز یک تیم شرایط خیلی بهتری دارد و یک روز ندارد. تیم الهلال پرافتخارترین تیم آسیاست و قدرتمند است. مخصوصاً امسال که این تیم به صورت کاملاً متفاوت در مسابقات آسیایی و لیگ عربستان حاضر شده است. دو تا موقعیت را خودمان به آنها دادیم و فاصله ما با آنها سه گل نبود. باید خسته نباشید به بازیکنان خودمان بگویم. به هر حال شما می‌دانید یک بازیکن که قیمنش ۲۷۰ میلیون دلار است خیلی وضعیتش فرق می‌کند. این جور نیست که به راحتی بیایند و چنین پول‌هایی پرداخت کنند. زمانی این پول پرداخت می‌شود که کیفیت متفاوت و معناداری داشته باشد. 

مدیرعامل باشگاه نساجی افزود: سعی ما بر این بوده که کادرفنی و بازیکنان و همه اعضای تیم تلاش کنند تا یک بازی خوبی به نمایش بگذارند. در موقعیت‌هایی از بازی هم واقعاً این را به نمایش گذاشتند. ولی یکی دو تا اشتباه شد که اگر نبود می‌شد فاصله ما بیشتر از یک گل نبود و نمی‌گویم می‌توانستیم بازی را ببریم. یک شوتی هم اسماعیل بابایی زد که من چند بار فیلم آن را دیدم و به نظرم منجر به گل شد که اگر گل اعلام می‌شد شاید نتیجه بهتری رقم می‌خورد.

درودگر در مورد اینکه با وجود گوشزد کردن به تماشاگران اشیایی به داخل زمین پرتاب شد، گفت:  صبح با بچه‌های فرهنگی تیم صحبت کردم و آنها گفتند این آدم‌ها از ما نیستند و جزء بچه‌های شناخته شده ما نیستند که ما داریم کنترل‌شان می‌کنیم. خوشبختانه در یک مقطعی بود و در مجموعه بازی این اتفاق نیفتاد. ما باید بدانیم فوتبال محل زندگی، دوستی، رفاقت و همزیستی است. فوتبال برد و باخت دارد و همه ما باید تحمل برد و باخت را داشته باشیم. 

ادامه صحبت‌های مدیرعامل نساجی را در فیلم زیر ببینید:

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته