دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در حاشیه رزمایش پهپادی ارتش؛

فرمانده نیروی زمینی ارتش: قابلیت انواع پهپاد‌ها در مناطق مرزی کشور ارزیابی و آزمایش می‌شود

فرمانده نیروی زمینی ارتش: قابلیت انواع پهپاد‌ها در مناطق مرزی کشور ارزیابی و آزمایش می‌شود
امیر سرتیپ حیدری با اشاره به اهداف اصلی رزمایش پهپادی ارتش گفت: شناخت و ارزیابی قابلیت پهپاد‌های ساخته شده و نحوه به‌کارگیری انواع پهپاد‌ها با توجه به نوع ماموریت‌های محوله، در مناطق مرزی از اهداف اصلی این رزمایش به حساب می‌آید.
کد خبر : 871290

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا، امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش در حاشیه رزمایش پهپادی ارتش با اشاره به اهداف برگزاری این رزمایش اظهار داشت: شناخت و ارزیابی قابلیت پهپاد‌های ساخته شده توسط متخصصین داخلی و نحوه به‍کارگیری انواع پهپاد‌ها با توجه به نوع ماموریت‌های محوله، از اهداف اصلی این رزمایش پهپادی به شمار می‌آید.

امیر حیدری افزود: پهپاد‌های آرش، ابابیل و… از جمله پهپاد‌های استفاده شده در این رزمایش هستند که حداکثر برد مدنظر را به دست آورده‌اند. هم‌چنین سامانه‌های هدایتی نیز در بعد شناسایی مرز‌ها و تهاجمی نیز عملکرد بسیار مطلوبی را در روز اول رزمایش به نمایش گذاشته‌اند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش تصریح کرد: نیروی زمینی ارتش در این رزمایش، پهپاد‌های خود را در ۷ استان مرزی کشور ارزیابی و آزمایش می‌کند. رزمایش پهپادی ارتش در حوزه شناسایی و انهدام اهداف مشخص شده و با توانایی متخصصان داخلی و شرکت‌های دانش بنیان انجام می‌شود.

امیر حیدری خاطرنشان کرد: کارکنان جوان ولایی، متعهد و مبتکر در عرصه پهپاد در ارتش جمهوری اسلامی ایران مشغول به دفاع از تمامیت ارضی کشور هستند و با استفاده از فناوری نوین نقطه‌زنی، دقیق‌زنی، هوشمند و قابلیت شبکه شدن پهپاد‌های تولیدی، از مرز‌های کشور حراست می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته