دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

فنونی‌زاده: الدحیل حرفی برای گفتن نداشت/ پرسپولیس نباید استقلال را دست‌کم بگیرد

فنونی‌زاده: الدحیل حرفی برای گفتن نداشت  پرسپولیس نباید استقلال را دست‌کم بگیرد
پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: الدحیل با همه ستاره‌هایش حرفی برای گفتن مقابل پرسپولیس نداشت.
کد خبر : 871206

مرتضی فنونی‌زاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در مورد برتری پرسپولیس در خانه الدحیل قطر اظهار کرد: یکی از بهترین بازی‌های خارج از خانه پرسپولیس را در سال‌های اخیر در لیگ قهرمانان آسیا دیدیم. الدحیل در حضور تماشاگران خودی و با این همه هزینه که کرده بود تا ستاره‌های مطرح فوتبال دنیا را جذب کند، اما هیچ حرفی برای گفتن نداشت. در ۱۵ دقیقه اول پرسپولیس تیم برتر بود در ۱۵ دقیقه دوم الدحیل زورش را زد و به جایی نرسید و ۱۵ دقیقه آخر این نیمه بازی برابر بود.

بیرانوند نبود هم پرسپولیس می‌برد

وی ادامه داد: در نیمه دوم باز تمام و کمال در اختیار پرسپولیس بود و حتی اگر علیرضا بیرانوند هم درون زمین نبود باز هم تیم قطری گلی نمی‌زد. بیرانوند اصلاً زمین نخورد و الدحیل بعد از اینکه دروازه‌اش باز شد هم نتوانست صاحب موقعیتی شود. شانس هم آورد که فقط یک گل خورد و بیش از این دروازه‌اش باز نشد. امید عالیشاه بدون شک بهترین بازیکن زمین بود و واقعاً جای تعجب دارد که دلیل بازی نکردن این بازیکن آماده برابر النصر چه بود؟ او در دفاع و حمله کاملاً موثر بود و خستگی‌ناپذیر در خدمت تیم بود. البته دیگر نفرات هم خیلی زحمت کشیدند.

پرسپولیس به جدول برگشت

پیشکسوت تیم پرسپولیس خاطرنشان کرد: در بازی با النصر بیش از اندازه حریف را بزرگ کرده بودند و این موضوع بر روند تیم تأثیر منفی گذاشت. پرسپولیس ۱۰ درصد بازی با الدحیل را مقابل النصر انجام داد و باز هم به خاطر مصدومیت مهدی ترابی و اخراج میلاد سرلک که باعث شد تا تیم ۱۰ نفره شود نتیجه را به حریف واگذار کرد. در بازی با الدحیل در غیاب وحید امیری، میلاد سرلک و مهدی ترابی، یک بازی کاملاً برتر را دیدیم و بازیکنان ذخیره خیلی مؤثر بودند. پرسپولیس یک تیم کامل است و حتی بدون مهاجم هدف هم می‌تواند برابر رقبا نتیجه بگیرد. حالا که تیم به جدول برگشته باید خود را آماده دو بازی مهم با استقلال تاجیکستان کند. این تیم در دفاع بسیار خوب است، اما در حمله تیم آنچنان زهرداری نیست. با این حال پرسپولیس اصلاً نباید این حریف را دست‌کم بگیرد و باید خود را آماده دیدار با حریفی آماده کند تا مسیر صعود برایش هموارتر شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته