دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

آقامیری: وظیفه ما پیگیری و حل مشکلات مردم است

آقامیری: وظیفه ما پیگیری و حل مشکلات مردم است
عضو شورای شهر تهران بر لزوم هماهنگی بین بخشی شوراهای شهرستان شمیرانات در جهت رفع کاستی‌های موجود تأکید کرد.
کد خبر : 871150

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمد آقامیری رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران به منظور بررسی و رفع مشکلات مردم به بخش رودبارقصران شمیرانات رفت و در بازدید میدانی بدون تشریفات  بررسی و پیگیری معضلات اهالی روستاهای زردبند، امین آباد و رودک و گفت‌ و گو با نمایندگان مردم این بخش در شوراها پرداخت.

حجت الاسلام والمسلمین آقامیری پیگیری و حل مشکل مردم را یک وظیفه خواند و افزود: همه ما در شوراهای اسلامی شهر و روستا انتخاب شده مردم هستیم و وظیفه داریم در مدتی که عهده دار این امانت هستیم با ارتباط مستمر با فرمانداری، استانداری و سایر مسئولان رفع کننده مشکلات شهروندان باشیم.

وی با بیان اینکه شوراهای اسلامی شهر و روستا به عنوان نهادی برآمده از آرای مردم، نقش مهمی در توجه به انتظارات شهروندی و افزایش رضایتمندی آنان ایفا می کنند افزود: شورای شهر به عنوان نهادی قانونگذار به عنوان پل ارتباطی میان مردم و مسئولان به شمار می رود و به همین منظور باید با پیگیری مطالبات، اجرای قانون و تعامل صحیح در جهت اجرای درست وظایف خود گام بردارد. 

آقامیری با بیان اینکه مشکلات مردم باید اولویت بندی و با انسجام و هماهنگی بیشتری پیگیری شود، تصریح کرد: اعضای شورای شهر و روستا با هر گرایش و تفکری که دارند، باید نسبت به یکسان سازی اهداف خود که همانا خدمت شایسته به مردم است و رفع مشکلات آنان است همت گمارند. 

بر اساس این گزارش، در این جلسه که با حضور حمزه صفا رئیس شورای اسلامی شهرستان شمیرانات و اعضای شورای روستاهای مذکور برگزار شد، موضوعات مهم مدنظر اعضای شورای اسلامی روستاهای زردبند، امین آباد و رودک درخصوص تعریض معبر و روکش آسفالت، آزادسازی حریم و بستر رودخانه، طرح هادی روستایی، روشنایی معابر، موضوع انشعابات، تعریض پل ورودی بخش رودبارقصران، آب شرب، فاضلاب و... بحث و گفت‌وگو شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته