دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 خرداد 1395 - 11:36
فرمانده یگان‌های ویژه ناجا‌ اعلام کرد

طرح آزمایش گردانی، فرصتی برای نمایش اقتدار و توانمندی نیروهای مسلح

فرمانده یگان های ویژه ناجا گفت‌: طرح آزمایش گردان‌های نمونه‌، فرصتی برای نشان دادن اقتدار و توانمندی نیروهای مسلح کشورمان است.
کد خبر : 87115

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از پایگاه خبری پلیس‌، سردار ‌حسن کرمی‌ در مراسم اختتامیه طرح آموزش یگانی و آزمایش گردان نمونه ناجا، اظهار کرد: طرح آزمایش گردان‌های نمونه، فرصتی برای نشان دادن اقتدار و توانمندی نیروهای مسلح کشورمان است و ما باید فرصت طلب باشیم.


وی افزود: این آزمایش فرصت مناسبی است تا قابلیت‌های دفاعی و عملیاتی نیروهای نظامی و انتظامی را ارزیابی و معایب را احصاء کنیم.


فرمانده یگان های ویژه ناجا، ارتقاء آمادگی جسمانی‌، عملیاتی و بصیرتی را اولویت یگان ویژه در سال جدید دانست و افزود: نمی‌خواهیم به صورت یک بعدی به تجهیزات و لوازم بپردازیم بلکه علاوه بر آمادگی جسمانی و عملیاتی در یگان ویژه‌، می‌بایست در حوزه علمی و بصیرتی، برنامه‌ها و ارزیابی‌های زیادی داشته باشیم.


این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد‌: به منظور یکنواخت سازی و بازخوردگیری آموزش‌هایی که در طول چند سال اخیر ارائه شده‌، معاونت آموزش ستاد کل نیروهای مسلح‌، یگان ویژه خراسان رضوی را به عنوان گردان آزمایش دهنده در سطح ناجا انتخاب و تحت آزمایش عملیاتی و میدانی قرار داد.


سردار کرمی گفت: یگان ویژه خراسان رضوی تا حدودی توانست با بهره‌گیری از توان‌، تجربه و تجهیزات خود اقتدار پلیس ویژه را به نمایش بگذارد و برگ زرینی را در کارنامه افتخارات نیروی انتظامی خصوصاً یگان‌های ویژه ثبت کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته