دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در آیین گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تجلیل از خادمان اربعین؛

سرلشکر سلامی: دشمن عوض نشده، چهره جنگ‌ها تغییر کرده است

سرلشکر سلامی: دشمن عوض نشده، چهره جنگ‌ها تغییر کرده است
فرمانده کل سپاه با تأکید بر اینکه چیزی عوض نشده تنها چهره جنگ‌ها تغییر کرده است، گفت: می‌خواستند کشور را تجزیه و کوچک کنند؛ اما مردانی با قلب‌های مطمئن، دستانی قدرتمند و چشمانی نافذ در میدان ایستادند و به پیروزی رسیدند.
کد خبر : 870912

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا، سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بعدازظهر امروز (یکشنبه) در آیین گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تجلیل از خادمان اربعین با بیان اینکه هلال احمر در دوره دفاع مقدس ۵۰۰ شهید تقدیم کرده است، اظهار کرد: کار هلال احمر اهدای زندگی و تقدیم امید و روشن کردن مشعل‌های هدایت است. هلال احمر کاملاً بدون توجه به مرزبندی‌های قومی و قبیله‌ای عمل می‌کند و با همه دوست و صمیمی است که این نشانه تجلی عاطفه در قلب انسان‌هاست.

وی افزود: در هشت سال دفاع مقدس حرکت برای جهاد و تعقیب آرزو‌های بزرگ از جمله عوامل و عناصر اصلی پیروزی ما بود.

فرمانده کل سپاه اضافه کرد: این ملت در همه سختی‌هایی که تمامی دنیای قدرتمند برای در هم شکستن اراده و غارت ثروت مادی و ارزش‌های معنوی و به تسلیم کشاندن او به میدان آورده بود و هنوز هم در میدان است، ایستادگی کرد و پیروز شد.

سرلشکر سلامی با تأکید بر اینکه دشمن هنوز در میدان است؛ چیزی عوض نشده تنها چهره جنگ‌ها تغییر کرده است، افزود: می‌خواستند کشور را تجزیه و کوچک کنند؛ اما مردانی با قلب‌های مطمئن، دستانی قدرتمند و چشمانی نافذ در میدان ایستادند و به پیروزی رسیدند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته