دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

مورایس: امیدوارم بازی با الاتحاد عادلانه و منصفانه پیش برود/ بازیکنان سپاهان کیفیت خوبی از خود نشان خواهند داد

مورایس: امیدوارم بازی با الاتحاد عادلانه و منصفانه پیش برود  بازیکنان سپاهان کیفیت خوبی از خود نشان خواهند داد
سرمربی تیم سپاهان گفت: بازی با کیفیت و خوب ارائه می‌دهیم که نشان دهنده یک جو لذت بخش باشد و عادلانه و منصفانه پیش برود.
کد خبر : 870850

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، ژوزه مورایس در نشست خبری پیش ازدیدار سپاهان برابر الاتحاد اظهار کرد: بازی خیلی خوب و جذابی برای شما هم خواهد بود. امیدوارم همه عکاسان و خبرنگاران بتوانند در این مسابقه حضور داشته باشند. چیزهایی هم هست که مه‌متر از بازی فرداست. حضور تیم‌های عربستانی در ایران جذاب است، قرار است کنار هم بازی کنیم و از بازی فردا لذت ببریم.

وی ادامه داد: ما نماینده ایران هستیم و برای کشور ایران و هواداران سپاهان بازی می‌کنیم. آرزو می‌کنم فردا ورزشگاه پر شود یا حداکثر جمعیت به ورزشگاه بیایند. افرادی که به هر دلیل نمی‌توانند به ورزشگاه بیایند، امیدوارم بتوانند در خانه شاهد بازی جذابی باشند، آنها قرار است کیفیت خوبی از خودشان در ورزشگاه نشان بدهند. یک بازی با کیفیت و خوب ارائه می‌دهیم که نشان دهنده یک جو لذت بخش باشد و عادلانه و منصفانه پیش برود. در آخر می‌خواهیم بگوییم که دوستانمان اینجا ایران آمدند و با آغوش گرم از آنها استقبال کردیم و همین طور در عربستان هم همین‌گونه خواهد بود.

سرمربی پرتغالی سپاهان خاطرنشان کرد: من نمیتوانم نتیجه را حدس بزنم اولین نتیجه‌ای که مدنظر من است را قبلا گفتم. به عنوان یک انسان باید به همه چیز اهمیت بدهیم و می توانم قول بدهم فردا بازی خوبی را شاهد خواهیم بود. تمرکز ما صرفا برای برای بازی فرداست. زمان دوستی با کشور دیگری است و من از این بابت خوشحال هستم. ما با ۱۱ بازیکن فردا بازی خواهیم کرد و من به عدالت و حقیقت اعتماد دارم.

مورایس یادآور شد: من سال‌های زیادی است سرمربی الاتحاد را میشناسم وی یک انسان فوق العاده است و واقعا از دیدنش لذت میبرم باعث افتخار من است که به ایران آمده است. ستاره‌های خود را مثل پیام نیازمند با آن همه رزومه پربار داریم. باور دارم اگر امکانات دیگری برای بازیکنان ایرانی فراهم شده بود در خیلی از کشورهای دیگر بازی می‌کردند. لحظات متفاوت تمرکز متفاوتی می می‌طلبد. در حال حاضر باید با عبور از چالش ها تمرکزمان برای جام باشگاه های آسیا است . همه چیز قابل رفع است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته