دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 خرداد 1395 - 10:00
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در گفت‌و‌گو با آنا خبر داد

اعمال محدودیت‌های ترافیکی در مسیر بازگشت از استان‌های شمالی از فردا

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به بارش باران در محور استان‌های مازندران و خراسان شمالی از محدودیت‌های ترافیکی اعمال شده در مسیر بازگشت از استان‌های شمالی در روز آینده خبر داد.
کد خبر : 87083

سرهنگ نادر رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، با اشاره به آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار کرد: برابر گزارش‌های دریافتی هم‌اکنون در اکثر محورهای استان مازندران، محورهای چمن بید - بجنورد و بجنورد - شیروان در استان خراسان شمالی بارش باران اعلام شده است.


به گفته رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام وترافیکی روان برخوردار هستند.


وی به تشریح محدودیت‌های ترافیکی اعمال شده روز یکشنبه (2 خرداد) پرداخت و گفت: در محور چالوس از ساعت 14 تردد وسایل نقلیه از سمت کرج به چالوس ممنوع خواهد بود. همچنین از ساعت 16:30 تردد از 15 کیلومتری جنوب مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک‌طرفه خواهد بود.


رحمانی با بیان اینکه این محدودیت‌ها تا ساعت 2 بامداد ادامه دارد، اضافه کرد: در محور هراز تردد از ساعت 13 از رودهن به سمت آب اسک ممنوع خواهد بود و از ساعت 15 تردد وسایل نقلیه از سمت آب اسک به رودهن-تهران به صورت یک‌طرفه خواهد بود.


به گفته رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا محدودیت در این دو محور تا ساعت 3 بامداد ادامه‌دار خواهد بود. باتوجه به حجم ترافیک اعمال ساعت محدودیت در این محورها قابل تغییر خواهد بود که در صورت تغییر اعلام می‌شود.




انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته