دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

گل‌محمدی: برای کسب نتیجه با الدحیل بازی می‌کنیم/ امیدوارم فدراسیون فیفا دی آینده را لغو کند

گل‌محمدی: برای کسب نتیجه با الدحیل بازی می‌کنیم  امیدوارم فدراسیون فیفا دی آینده را لغو کند
سرمربی تیم پرسپولیس گفت: با توجه به نتیجه هفته قبل مقابل النصر در بازی با الدحیل برای کسب نتیجه بازی خواهیم کرد.
کد خبر : 870823

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری قبل از بازی با الدحیل قطر اظهار کرد: قبل از هر چیز از میزبانی باشگاه الدحیل به خاطر امکاناتی که در اختیار ما قرار دادند و شرایط تمرینی برای ما فراهم کردند تشکر می‌کنم. امروز هم زحمت کشیدند و ما در ورزشگاه اصلی بازی تمرین خواهیم داشت. با توجه به اتفاقاتی که هفته گذشته رخ داد و نتیجه‌ای که برابر النصر گرفتیم در بازی فردا برای کسب نتیجه خوبی تلاش خواهیم کرد. ما میلاد سرلک را به دلیل محرومیت نداریم و چند بازیکن مصدوم هم داریم که نمی توانم اسم آنها را بیاورم و باید ببینیم در تمرین امروز چه شرایطی دارند.

وی ادامه داد: در بازی اول نتوانستیم امتیازهایی که انتظارش را داشتیم بگیریم، بازی دوم ما در این گروه سخت خیلی مهم جلوه می‌کند.  فکر می‌کنم هم برای ما الدحیل و هم بر ما، این بازی باشد که هر دو تیم به دنبال برد باشند. شرایط خوبی داریم و از لحاظ تمرینی، تمرینات خوبی داشتیم. البته یک مشکل بزرگی که تیم ما دارد عدم حضور در شرایط مسابقه است. متأسفانه لیگ‌مان به خاطر بازی‌های آسیایی هانگژو لغو شده و هیچ بازی در چند وقته اخیر نداشتیم.

سرمربی تیم پرسپولیس افزود: در شرایط مسابقه نبودن معضل بزرگی برای باشگاه‌ها و حتی تیم ملی امید بوده است. شاید الان جایش نباشد ولی از فدراسیون فوتبال، مربیان تیم ملی و باشگاه‌ها می خواهیم که فیفادی آینده را لغو کنند. به فکر باشگاه‌های ایرانی باشند. عدم برگزاری مسابقات لیگ هم به باشگاه‌ها ضربه می‌زند و هم به تیم ملی؛ امیدوارم یک تصمیم خوب در این رابطه گرفته شود.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم فردا شاهد بازی خوبی از سوی بازیکنان خودمان باشیم. تو پرسپولیس چیزی که می‌شود یاد گرفت این است که برای هدف‌های بزرگ بجنگیم. مطمئنم بچه‌ها عملکرد خوبی خواهند داشت و بازی خودمان را می توانیم به حریف دیکته کنیم. هر چند می‌دانیم الدحیل از تیم‌های قدرتمند آسیاست و از کادرفنی و بازیکنان بسیار خوبی بهره می‌برد. ولی ما آمدیم تا بازی خودمان را انجام دهیم و لیاقت خودمان را به حریف نشان دهیم تا با امتیاز به تهران بازگردیم.

گل‌محمدی درباره اینکه چه نظری در مورد گروه تیم پرسپولیس دارد، گفت: تیم ما در سخت‌ترین گروه ممکن قرار گرفته است. النصر، استقلال و الدحیل، دو تیم قهرمان لیگ های کشورشان بودند و تیم النصر هم امسال تحول خوبی داشته و توانسته بازیکنان خیلی بزرگ و گرانقیمتی را جذب کند. بدون شک سخت‌ترین گروه ممکن در شرق و غرب لیگ قهرمانان آسیاست. ولی بزرگ‌ترین مشکل‌مان نداشتن بازی‌های باشگاهی است. همه تیم‌هایی که در گروه ما هستند لیگ‌شان در حال برگزاری است. هر سه چهار روز یک بار بازی می‌کنند و تیم‌شان در شرایط مسابقه است. نقاط ضعف و قوت‌شان را پیدا می کنند. ما متأسفانه به خاطر برنامه‌ریزی غلط فدراسیون یادمان نمی‌آید آخرین بازی باشگاهی که برگزار کرده‌ایم کی بوده است؟

سرمربی تیم پرسپولیس افزود: سعی کردیم با برگزاری بازی‌های تدارکاتی خودمان را آماده برگزاری بازی‌ها کنیم و این واقعاً برای ما شرایط را سخت می کند. این برنامه‌ریزی که برای ما شده ممکن است تا یک ماه آینده شرایط به همین نحو باشد. ولی در هر صورت ما گروه خوبی داریم، مجموعه‌ای از بازیکنان، مربیان و همه کسانی که در کنار تیم هستند. داریم تلاش می‌کنیم تا این تیم به آن جایگاهی که در آسیا دارد برسد. شک نکنید برای این جایگاه می‌جنگیم و فقط امیدوارم این مشکلات برطرف شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته