دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش: کوچکترین تحرکات هواگردهای بیگانه به‌صورت لحظه‌ای رصد می‌شود

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش: کوچکترین تحرکات هواگردهای بیگانه به‌صورت لحظه‌ای رصد می‌شود
امیر سرتیپ صباحی‌فرد، اشرافیت شبانه‌‎روزی، ذکاوت و هوشمندی بالای پدافند هوایی ارتش را دو مؤلفه برترساز نیروی پدافند هوایی دانست و گفت: تمامی تهدیدات احتمالی منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای در رصد، دید و تیر مستقیم غیورمندان این نیرو قرار دارد.
کد خبر : 870710

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا، امیر سرتیپ علیرضا صباحی‌فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با حضور در گروه پدافند هوایی چابهار از سایت رادار مکران، سایت شهید علیرضا باقری فشا، سایت موشکی مرصاد و دیگر بخش‌های این گروه پدافندی بازدید و توان رزمی و آمادگی دفاعی این یگان را مورد ارزیابی قرار داد.

امیر سرتیپ صباحی‌فرد در جمع فرماندهان این یگان پدافندی، اشرافیت شبانه‌روزی، ذکاوت و هوشمندی بالای پدافند هوایی ارتش را دو مولفه برترساز پدافندهوایی دانست و گفت: تمامی تهدیدات احتمالی منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای در رصد، دید و تیر مستقیم غیورمندان پدافند هوایی قرار دارد.

فرمانده نیروی پدافندهوایی ارتش خاطرنشان کرد: روز به روز و همگام با پیشرفت علمی دنیا در زمینه ارتقای علوم پدافندی در حال رشد هستیم و همواره اعتماد به‌نفس و خوداتکایی جوانان و پیشکسوتان این مرز و بوم خاری در چشم دشمنان است.

امیر صباحی‌فرد با بیان اینکه کوچکترین تحرکات پرنده‌های بیگانه بصورت لحظه‌ای رصد می‌شود، تاکید کرد: پدافند هوایی با تکیه بر نیروی انسانی کارآمد و تجهیزات بومی و به‌روز آمادگی دفاع همه‌جانبه در برابر هرگونه تهدیدی را دارد و از منافع ملی و امنیت مرز‌های هوایی و زیرساخت‌های کشورمان دفاع می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته