دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 مهر 1402 - 18:55

ارتقای حوزه فناوری و کسب‌وکار دانش‌بنیان در هرمزگان

ارتقای حوزه فناوری و کسب‌وکار دانش‌بنیان در هرمزگان
تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه آزاد اسلامی و پارک علم و فناوری هرمزگان در راستای ایجاد تعامل و همکاری علمی و پژوهشی و ارتقای حوزه فناوری و کسب‌وکار دانش‌بنیان در این استان امضا شد.
کد خبر : 870490

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان و پارک علم و فناوری در راستای ایجاد تعامل و همکاری علمی و پژوهشی بین این دو مؤسسه با حضورمحمدحسین رنجبر رئیس دانشگاه و علیرضا نصیری رئیس پارک علم و فناوری امضا شد.

ازمهم‌ترین اهداف این تفاهمنامه مشترک، تقویت و توسعه مراکز رشد و واحد‌های مستقر در دو مجموعه پارک و دانشگاه با استفاده از ظرفیت‌ها و امکانات متقابل است تا در این راستا بتوان ارتقای حوزه فناوری، کسب و کار دانش‌بنیان در استان هرمزگان را با مشارکت بخشی حداکثری با حضور اعضای هیئت علمی دانشگاه در رسیدن به دانشگاه‌های نسل نوین و کارآفرین سوق داد و فرهنگ سازی اقتصاد دانش‌بنیان و تولید ثروت از علم به عنوان نقطه عطف این همکاری‌ها با توسعه بخشیدن شرکت‌های دانش‌بنیان به درستی رقم بخورد.

امضای این تفاهم‌نامه همکاری، آغازی نو برای گشایش فصل مشترکی از همکاری‌های دوجانبه قلمداد و دانشگاه بر آمادگی اعضای هیئت علمی برای همکاری‌های دوجانبه و تأثیرگذاتر تاکید کرده و خواستار عملیاتی ساختن مفاد این تفاهم‌نامه شده است.

تفاهم‌نامه همکاری مشترک پارک علم و فناوری و دانشگاه آزاد اسلامی هرمزگان با حضور اعضای هیئت علمی دانشگاه و جمعی از مدیران ستادی پارک و دانشگاه آزاد در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد بندرعباس منعقد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته