دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 مهر 1402 - 14:52

خرید نوشت‌افزار لوکس مناسب هدیه

خرید نوشت‌افزار لوکس مناسب هدیه
با ورود به دنیای قلم های لوکس و دیدن قیمت قلم لوکس، لیست فلزات گرانبها و مواد بکار رفته در ساخت بدنه و سر قلم می تواند کمی دلهره آور باشد. خرید نوشت افزار لوکس می تواند مانند ورود به یک دنیای ناشناخته عجیب باشد! اما در واقع بسیار ساده است.
کد خبر : 870367

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، با ورود به دنیای قلم های لوکس و دیدن قیمت قلم لوکس، لیست فلزات گرانبها و مواد بکار رفته در ساخت بدنه و سر قلم می تواند کمی دلهره آور باشد. خرید نوشت افزار لوکس می تواند مانند ورود به یک دنیای ناشناخته عجیب باشد! اما در واقع بسیار ساده است.

فروشگاه اینترنتی دفتر دستک بعنوان ارائه کننده مجموعه متنوعی از نوشت افزار لوکس از برندهای نامدار جهانی مانند قلم پارکر، کاوکو، واترمن، مونته گراپا، فابرکاستل، استربروک، کیلک و ... توصیه می کند حتما در هنگام خرید قلم نفیس به 5 عامل زیر توجه داشته باشید:

  • سبک نگارش

منظور از سبک نگارش توجه به نوع قلمی است که می خواهید تهیه کنید. در واقع سه نوع سبک نگارش با سه نوع قلم وجود دارد: خودنویس، روان نویس و خودکار. بطور کلی با توجه به آمار می توان چنین بیان کرد که خرید خودنویس لوکس بالاترین تجربه قلم بشمار می رود؛ اما برای افرادی که بطور مداوم در طول روز می نویسند یا در حال حرکت لازم است مواردی را یادداشت کنند؛ خرید خودکار لوکس به دلیل عملکرد آن پیشنهاد می شود.

  • جنس قلم

عاملی که قلم را خاص می کند کیفیت ساخت و ارائه است. در میان قلم های لوکس گزینه پلاستیکی را به ندرت خواهید دید. موادی که در ساخت بدنه قلم لوکس استفاده می شوند بیشتر شامل فلزات گرانبها، چوب گرانبها، جواهر، سنگ های قیمتی و ... است. بطور یقین قلم های پرداخت شده با طلا، پلاتین و یا نقره استرلینگ بسیار چشم نواز خواهند بود.

  • قیمت

تصمیم گیری در مورد تعیین بودجه در ابتدای فرآیند خرید کلیدی است تا بتوانید بیشترین بهره را از خرید خود ببرید.

  • منحصربفرد بودن

دو راه برای منحصربفرد بودن قلم لوکس وجود دارد: تهیه نسخه های ویژه و محدود یا شخصی سازی کردن قلم با حک نام بر روی آن. اغلب برندهای تولید کننده قلم لوکس بر روی طراحی و تولید قلم های نسخه محدود یا ویژه به مناسبت های مختلف تمرکز می کنند.

  • خدمات اضافی

قلم های لوکس اغلب با برخی از مزایای اضافی همراه هستند. این موارد عبارتند از: جا قلمی، جعبه، کانوتور و کارتریج.

خودکار لوکس

می توان گفت امروزه رایج ترین ابزار نگارش خودکار است؛ اما همه خودکارها بصورت یکسان طراحی و تولید نمی شوند. طراحی زیبا و منحصربفرد در کنار استفاده از مواد عالی، خودکار لوکس را به همراهی قابل اعتماد و ارزشمند تبدیل می کند. با مرور محصولات در صفحه خودکار لوکس فروشگاه اینترنتی دفتر دستک امکان انتخاب و خرید خودکار خاص را برای خود و عزیزانتان خواهید داشت.

هنگامی که قصد خرید خودکار لوکس را دارید جدای از شکل ظاهری و مواد بکار رفته در آن بطور یقین کیفیت نوشتاری آن نیز برای شما مهم خواهد بود. خودکاری که نشتی جوهر نداشته باشد یا جوهر آن خشک نشود و منقطع ننویسد. توجه به نام برند و سوابق آن در تولید قلم لوکس می تواند مسیر شما را در انتخاب یک خودکار ایده آل هموار نماید. برندهایی همچون پارکر، کاوکو، واترمن، مونته گراپا، فابرکاستل و ... خوشنام و پرآوازه در تولید قلم لوکس هستند.

خودنویس لوکس

خودنویس لوکس همیشه به عنوان یک کالا وزین و کلکسیونی شناخته می شود و علاقه مندان به سبک کلاسیک و خوشنویسی شیفته این نوع قلم هستند. بسیاری از افراد به دلیل کیفیت بالای نگارش با خودنویس آن را بعنوان سبک نوشتاری خود انتخاب می نمایند و این قلم جایگاه ویژه ای در قلب آنها دارد. البته لازم به توضیح است که با توجه به گزینه های متنوع موجود در بازار، انتخاب و خرید خودنویس لوکس کار آسانی نیست! باید برای انتخاب و خریدی ایده آل با ویژگی های هر برند آشنا شوید.

برای علاقه مندان به نوشت افزار و نگارش، خرید خودنویس لوکس می تواند یک سرمایه گذاری ارزشمند باشد. فاکتورهای زیادی برای انتخاب یک خودنویس لوکس وجود دارد که مهمترین آنها اندازه سر قلم، جریان جوهر، مواد بکار رفته در تولید سرقلم و بدنه و شهرت برند است. دفتر دستک با در نظر گرفتن این فاکتورهای مهم مجموعه بسیار متنوعی از خودنویس لوکس را از برترین برندهای جهانی گردآوری و عرضه نموده است.

روان نویس لوکس

اگر به دنبال قلمی هستید که سهولت استفاده را با راحتی ترکیب نماید و در عین حال ظاهری درخشان و تولید شده از مواد عالی داشته باشد؛ با انتخاب روان نویس لوکس مطمئناً خوشحال خواهید شد. شاید روان نویس در مقایسه با خودکار کمتر مورد توجه قرار گرفته باشد؛ اما در نوع خود یک نوشت افزار باورنکردنی است!

جریان روان جوهر در این قلم برای نگارشی روان و روان تر بدون قطع شدن از ویژگی های مهم آن بشمار می رود. روان نویس لوکس مانند روان نویس یونی بال به دلیل ظاهر وزین، عملکرد بالا و سبک نوشتاری منحصربفرد قلمی فوق العاده برای هدیه سازمانی برای مناسبت های خاص محسوب می شود.

ست خودکار و روان نویس

برای دوستداران حوزه نوشت افزار و لوازم تحریر خرید ست خودکار و روان نویس یا ست خودکار و خودنویس یک هدیه ایده آل و جذاب شمرده می شود. اگر قصد خرید یک هدیه چشمگیر را دارید بسیاری از برندهای جهانی مانند پارکر، واترمن، کاوکو و ... مجموعه های خود را بصورت کامل در سه بخش خودنویس، روان نویس و خودکار طراحی و تولید می کنند و شما می توانید به همراه لوام جانبی مرتبط مانند مغزی یدک خودکار و روان نویس، جوهر، کانورتور و ... دو نوع قلم از یک مجموعه را بصورت ست قلم خریداری نمایید.

کلام آخر

برای لذت خرید هدیه لوکس و ماندگار برای مناسبت های مختلف، پیشنهاد دفتر دستک خرید ست خودکار و روان نویس لوکس یا خرید ست خودنویس و خودکار لوکس است که با حک نام یا نشان تجاری بر روی آنها می توان هدیه را منحصربفرد کرد. خدماتی مانند حکاکی بر روی قلم در فروشگاه اینترنتی دفتر دستک https://daftardastak.com/ ارائه می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته