دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

موضع باشگاه پرسپولیس در قبال سه بازیکن تیم امید: آنها باید برگردند

موضع باشگاه پرسپولیس در قبال سه بازیکن تیم امید: آنها باید برگردند
درحالی که گفته می شود امشب تکلیف سه بازیکن ملی‌پوش پرسپولیس در تیم امید مشخص می‌شود اما موضع این باشگاه و کادرفنی‌اش بازگشت سه بازیکن به تمرینات باشگاهی است.
کد خبر : 870228

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در حالی که بعد از برد تیم امید مقابل تایلند و حضور این تیم در مرحله یک چهارم نهایی موضع کمیته ملی المپیک و کادرفنی تیم امید تغییر کرده اما واقعیت این است که باشگاه پرسپولیس و کادرفنی سرخپوشان به شرطی با حضور سه بازیکنش در بازی های آسیایی موافقت کرده بود که بعد از حضور تیم امید در مرحله یک چهارم نهایی این اجازه داده شود تا سه بازیکنش برای بازی حساس مقابل الدحیل قطر در لیگ قهرمانان آسیا به اردوی سرخپوشان بازگردند.

حتی یاسین سلمانی در بدو ورود به چین و حضور در اردوی تیم امید در گفت و گو با خبرگزاری آنا هم به این نکته تاکید کرد که برای بازی با الدحیل قرار است همراه محمد عمری و محمد مهدی احمدی به اردوی پرسپولیس اضافه شوند اما حالا کمیته ملی المپیک و کادرفنی تیم امید برخلاف قولی که داده اند زیر حرف خود زده اند و امروز بعد از بازی باشگاه پرسپولیس را تحت فشار گذاشته اند که باید نگاه ملی داشته باشند چون شرایط تیم امید حساس است نباید اصرار به بازگشت بازیکنانش داشته باشد.

در این بین موضع باشگاه پرسپولیس و کادرفنی سرخپوشان مشخص است و طبق پیگیری که خبرنگار آنا از این باشگاه و کادرفنی داشته تاکید بر بازگشت سه بازیکن خود دارند.

پرسپولیس برای بازی با الدحیل که در قطر برگزار می شود مهدی ترابی و وحید امیری را به دلیل مصدومیت نخواهد داشت. همچنین میلاد سرلک هم در بازی با النصر مصدوم شد. با این شرایط واقعا چطور نماینده کشورمان می تواند چشم به روی سه بازیکنش در تیم امید ببندد؟ پرسپولیس بازی اول خود را مقابل النصر در خانه واگذار کرده و شرایط این تیم در لیگ قهرمانان آسیا حساس است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته