دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 مهر 1402 - 11:01
در حاشیه جلسه هیئت دولت؛

لطیفی: تصویب نسخه واحد برای استخدام‌ها در برنامه هفتم خلاف قانون است

لطیفی: تصویب نسخه واحد برای استخدام‌ها در برنامه هفتم خلاف قانون است
رئیس سازمان امور اداری و استخدامی گفت: اگر در برنامه هفتم توسعه در بحث استخدام‌ها یک الگو و نسخه ثابت برای همه ببینیم، خلاف روح قانون‌گذاری است، کارسنجی و نیاز واقعی باید مبنای جذب نیروها در دستگاه‌های اجرایی باشد تا بهره‌وری محقق شود.
کد خبر : 870101

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا، میثم لطیفی رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران در مورد ورود گزارش کمیسیون تلفیق در مورد برنامه هفتم توسعه به بحث استخدام‌ها گفت: اعتقاد داریم در استخدام ها باید اثر فناوری را ببینیم هوشمندسازی، هوش مصنوعی و سامانه‌های یکپارچه نیازهای ما را به نیروی انسانی تغییر می‌دهد.

وی تاکید کرد: اگر در برنامه هفتم توسعه در بحث استخدام‌ها یک الگو و نسخه ثابت برای همه ببینیم، خلاف روح قانون گذاری است، کارسنجی و نیاز واقعی باید مبنای جذب نیروها در دستگاه‌های اجرایی باشد تا بهره وری محقق شود.

معاون رئیس جمهور در مورد یکسان سازی حقوق و دستمزدها در برنامه فهتم توسعه گفت: پیشنهادات دولت در خصوص حقوق و دستمزد در نسخه نهایی برنامه هفتم توسعه که در کمیسیون تلفیق تصویب شده، حذف شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته