دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

گام دانشگاه آزاد اسلامی فردوس در مسیر اجرای طرح پویش

گام دانشگاه آزاد اسلامی فردوس در مسیر اجرای طرح پویش
معاون علمی دانشگاه آزاد اسلامی فردوس گفت: طرح پویش بر اساس اعلام نیاز صنایع مختلف شکل گرفته و اجرای آن موجب نظام‌مندی افراد در محیط کار واقعی می‌شود.
کد خبر : 870050

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، حمیدرضا مرادیان معاون علمی دانشگاه آزاد اسلامی فردوس در نشست بررسی راهکار‌های اجرای طرح پویش با رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت این شهرستان، یکی از مزایای این طرح را نظام‌مند شدن افراد در محیط کار واقعی دانست و اظهار کرد: این طرح بر اساس اعلام نیاز صنایع مختلف شکل گرفته و دانشجویان علاقه‌مند به شرکت در این طرح این فرصت را در اختیار دارند که همزمان با تحصیل، یک صنعت یا بنگاه اقتصادی مرتبط با رشته تحصیلی خود را انتخاب و تجربه کنند.

وی افزود: در طرح پویش برای دانشجویان مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در هر ترم دو واحد کارآموزی تعریف می‌شود که دانشجویان می‌توانند در کنار آموختن آموزش‌های تئوری، ارتباط با صنعت را نیز تجربه کرده و بر اساس این طرح، افراد علاقه‌مند می‌توانند همزمان با تحصیل، واحد کارآموزی خود را در محیط کار واقعی تجربه و از شرایط اشتغال برخوردار شده و کسب درآمد کنند.

علی صادقی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت فردوس نیز با استقبال از طرح پویش و تأکید بر تعامل هر چه بیشتر دانشگاه با صنعت گفت: این اداره در راستای رفع مشکلات واحد‌های تولیدی و صنفی و بهبود شرایط اشتغال در شهرستان آماده همکاری با دانشگاه آزاد اسلامی است.

به گزارش آنا در این جلسه مقرر شد جلسات تعاملی با دانشگاه ادامه یافته و درباره اجرای طرح پویش نیز به واحد‌های صنعتی، معدنی و صنفی اطلاع‌رسانی و در جلسه‌ای این طرح معرفی شود. برگزاری همایش‌های منطقه‌ای و ملی، برگزاری کارگاه‌های تخصصی توسط دانشگاه با اهدای گواهینامه معتبر از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته