دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
تقدسی‌نژاد در گفت‌وگو با آنا خبر داد:

۲۰ دستگاه شاتل بازدیدکنندگان نمایشگاه‌های شهرآفتاب را جابجا می‌کنند

۲۰ دستگاه شاتل بازدیدکنندگان نمایشگاه‌های شهرآفتاب را جابجا می‌کنند
مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر آفتاب گفت: در حال حاضر ۲۰ دستگاه شاتل برای جابجایی مردم از مترو تا نمایشگاه‌ وجود دارد، البته در زمان برگزاری نمایشگاه‌های پر مخاطب از دیگر شاتل‌هایی که در مجموعه شهرداری تهران وجود دارد استفاده می‌شود.
کد خبر : 869850

عباس تقدسی‌نژاد مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر آفتاب، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا اظهار کرد: از مترو تا رسیدن به فضای نمایشگاه شهر آفتاب شاتل و دیگر وسایل دسترسی برای جابجایی مردم وجود دارد و ما یک کار فانتزی هم انجام داده‌ایم و آن هم تعمیر و استفاده از یک دستگاه قطاری است که از کار افتاده بود و با تعمیر آن ۱۰۰ تا ۱۵۰ نفر را به طور همزمان می‌توانیم از مسیر مترو تا نزدیک‌ترین نقطه به نمایشگاه جابجا کنیم.

وی تصریح کرد: از قطار فوق در زمان برگزاری نمایشگاه‌های پر مخاطب استفاده می‌کنیم تا حمل و نقل و تردد بازدید کنندگان از نمایشگاه شهر آفتاب با مشکل و اختلال روبرو نشود.

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر آفتاب خاطرنشان کرد: تا پیش از این در فضای همجوار نمایشگاه‌ها کافی شاپ و رستوران و ... وجود نداشت اما در حال حاضر در نقاط مختلف اطراف نمایشگاه دسترسی مردم به این مراکز به راحتی ميسر شده است.

تقدسی‌نژاد همچنین در پاسخ به اینکه چرا در فاصله مترو تا محل برپایی نمایشگاه‌های شهر آفتاب دسترسی به آب آشامیدنی برای مردم وجود ندارد، یادآور شد: از مترو تا نمایشگاه مردم را با شاتل جابجا می‌کنیم و در زمان کوتاهی با رسیدن به نمایشگاه دسترسی به امکاناتی چون آب آشامیدنی هم برای بازدید کنندگان فراهم می‌شود.

وی در ادامه تأکید کرد: در حال حاضر ۲۰ دستگاه شاتل برای جابجایی مردم از مترو تا نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر آفتاب وجود دارد و این شاتل‌ها مردم را به طور رایگان به نمایشگاه منتقل می‌کنند و در زمان برگزاری نمایشگاه‌های پر مخاطب از دیگر شاتل‌هایی که در مجموعه شهرداری تهران وجود دارد هم استفاده می‌شود.

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر آفتاب تصریح کرد: برای فضای محدوده چهارباغ و برگزاری نمایشگاه ویژه صنایع دستی برنامه‌های خاصی داریم تا بتوانیم با مشارکت بخش خصوصی این قسمت از نمایشگاه را هم فعال کنیم و در غرفه‌های مختلف کار ساخت همزمان صنایع دستی و عرضه آن‌ها در نمایشگاه را هم راه اندازی کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته