دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 مهر 1402 - 21:17

پاشینیان با وزیر کشور روسیه دیدار کرد

پاشینیان با وزیر کشور روسیه دیدار کرد
وزیر کشور روسیه که برای شرکت در نشست مشترک وزرای کشور روسیه و ارمنستان، به ایروان سفر کرده است با نخست‌وزیر این کشور دیدار کرد.
کد خبر : 869802

به گزارش گروه جهان خبرگزاری علم و فناوری آنا، 

نیکول پاشینیان، نخست وزیر ارمنستان روز دوشنبه طی دیداری با ولادیمیر کولوکولتسف، وزیر کشور روسیه با وی در رابطه با اهمیت همکاری‌ها میان وزرای امور کشور روسیه و ارمنستان گفت‌وگو کرد.

وزیر کشور روسیه برای شرکت در نشست مشترک وزرای کشور روسیه و ارمنستان، به ایروان سفر کرده است.

دفتر مطبوعاتی دولت در بیانیه‌ای اعلام کرد: نخست‌وزیر پاشینیان بر اهمیت همکاری میان وزرای کشور و کار مداوم برای نبرد علیه جرایم تاکید کرد.

این دیدار در حالی انجام گرفته است که پاشینیان روز گذشته در سخنانی اظهار کرده بود: نظام‌ها و سازوکارهای امنیتی خارجی که ارمنستان در آنها حضور دارد، در حفاظت از امنیت ملی ما ناکارآمد هستند. برای همه ما روشن شده که سازمان پیمان امنیت جمعی و همکاری سیاسی-امنیتی ارمنستان و روسیه برای حفاظت از امنیت خارجی ارمنستان کافی نیستند. ما باید در همکاری با همه شرکایی که آماده برداشتن اقدامات متقابل به نفع یکدیگر هستند، ابزارهای امنیت داخلی و خارجی‌مان را متحول و تقویت کنیم.

در بیانیه وزارت خارجه روسیه در واکنش به اظهارات نیکول پاشینیان آمده است: پاشینیان به جای آنکه توافق‌های میان رهبران روسیه، جمهوری آذربایجان و ارمنستان درباره آینده قره‌باغ را رعایت کند، به هشدارها و تذکرهای غربی متوسل شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته