دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

شروع منظم کلاس‌های درس در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب

شروع منظم کلاس‌های درس در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب
معاون آموزشی و مهارتی واحد تهران غرب دانشگاه آزاد اسلامی از شروع منظم کلاس های درس با حضور دانشجویان و استادان در این واحد دانشگاهی خبر داد.
کد خبر : 869776

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، اباصلت بداغی معاون آموزشی و مهارتی واحد تهران غرب از شروع منظم کلاس های درس با حضور دانشجویان و استادان در این واحد دانشگاهی خبر داد.

بداغی با اشاره به برگزاری منظم کلاس های درس در دانشکده های مختلف دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب گفت: هر سال با فرا رسیدن مهرماه، شروع بهار تعلیم و تربیت و تجلی‌بخش احساس طراوت و نشاط در جامعه است. خدا را شاکریم شروع کلاس های درس در سال تحصیلی جدید، از سوم مهرماه ۱۴۰۲ با حضور استادان و دانشجویان عزیز به صورت منظم آغاز شد.

او ادامه داد: مطابق اطلاع رسانی های انجام شده زمانبندی حذف و اضافه نیمسال اول سال تحصیلی 1403-1402 به تفکیک استان و سال ورودی از اول مهر شروع شده و دانشجویان گرامی استان تهران و واحد تهران غرب که به هر علتی قادر به ثبت برخی از دروس خود نشده اند یا قصد تغییر در اخذ برخی دروس را دارند طبق این زمانبندی امروز دوشنبه سوم مهر ماه از طریق سامانه آموزشیار اقدام کنند.

بداغی با بیان اینکه لیست برنامه کلاس های درسی نیمسال اول ۱۴۰۲ از طریق سایت دانشگاه قابل مشاهده است اظهار کرد: دانشجویان گرامی جهت اطلاع از محل برگزاری کلاس های درسی خود می‌توانید با مراجعه وب سایت دانشگاه و از طریق لینک https://wtb.iau.ir/fa/grid/32 یکی از آیتم‌های نام درس، نام استاد و یا کد درس را در باکس جستجو تایپ کنند.

معاون آموزشی و مهارتی واحد تهران غرب در خصوص ورودی های جدید مقطع کارشناسی اظهار کرد: پیش ثبت نام دانشجویان ورودی جدید مقطع کارشناسی از طریق سامانه مرکز آزمون انجام شده و ان شالله در نیمه دوم مهرماه پذیرای این عزیزان در دانشگاه هستیم.

او در پایان سخنان خود با تاکید بر اجرای صحیح مقررات آموزشی و حفظ و ارتقاء کیفیت آموزشی گفت: اجرای صحیح دستورالعمل ها، بخشنامه ها و نیز تشکیل منظم و مرتب کلاس های درس از وظائف اصلی دانشگاه است و رعایت مقررات آموزشی و حضور به موقع دانشجویان عزیز در کلاس‌های درس الزامی است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته