دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
با حضور وزیر آموزش و پرورش:

هم‌اندیشی عدالت آموزشی در حکمرانی آموزش و پرورش برگزار می‌شود

هم‌اندیشی عدالت آموزشی در حکمرانی آموزش و پرورش برگزار می‌شود
هم‌اندیشی عدالت آموزشی در حکمرانی آموزش و پرورش با حضور وزیر آموزش و پرورش برگزار می‌شود.
کد خبر : 869660

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، به همت اندیشکده حکمرانی اسلامی مجمع عالی علوم انسانی اسلامی، در آستانه شروع سال تحصیلی جدید، هم‌اندیشی عدالت آموزشی در حکمرانی آموزش و پرورش پنج‌شنبه ۶ مهر ۱۴۰۲ و با حضور صحرایی وزیر محترم آموزش و پرورش برگزار می‌شود.

در این نشست که از ساعت ۸ صبح در پژوهشگاه مطالعات فرهنگی، اجتماعی و تمدنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری آغاز به کار خواهد کرد، ۱۲ مقاله در موضوعاتی، چون «عدالت آموزشی و محتوای برنامه درسی»، «تنوعات فرهنگی»، «مدارس دولتی و غیرانتفاعی»، «کنکور»، «استعداد‌های درخشان»، «کارکنان و معلمان آموزش و پرورش»، «تربیت معلم مبلغ» و... ارائه خواهد شد.

در این هم‌اندیشی که با همکاری مرکز پژوهش‌های علوم انسانی اسلامی صدرا و پژوهشگاه مطالعات فرهنگی، اجتماعی و تمدنی از ساعت ۸ تا ۱۷ برگزار می‌شود، وزیر محترم آموزش و پرورش، مسئولان و جمعی از صاحب‌نظران و اساتید حوزه آموزش و پرورش حضور خواهند داشت. محتوای این نشست نهایتاً در یک بسته راهبردیِ پیشنهادی به شورای عالی انقلاب فرهنگی و وزارت آموزش و پرورش تقدیم خواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای حضور در این نشست تخصصی به آدرس تهران، پاسداران، خیابان مؤمن‌نژاد (گلستان یکم)، پلاک ۱۲۴، پژوهشگاه مطالعات فرهنگی، اجتماعی و تمدنی (پمفات) مراجعه کنند.

گفتنی است این نشست از شبکه دانشگاه ایرانی به نشانی iscs.ac.ir/tv/live و از طریق صفحه اسکای‌روم پژوهشگاه به نشانی b۲n.ir/icscs به صورت مجازی پخش خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب