دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 ارديبهشت 1395 - 10:37

سرمربی تیم ملی فوتسال: گروه ما تقریبا سخت است/ نباید فراموش کنیم جام‌جهانی جای بهترین‌هاست

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: اگر بخواهیم در جام جهانی نتیجه بگیریم باید از همان ابتدا بازی های مان را با قدرت برگزار کنیم.
کد خبر : 86929

به گزارش گروه ورزشی آنا، محمدناظم الشریعه درباره لغو اردوهای تیم ملی فوتسال گفت: «ما فقط در دو هتل می‌توانیم اردو بزنیم که هیچ یک در اختیارمان نیست. ما بعد از اینکه به جام جهانی رسیدیم احتیاج به اردو و بازی تدارکاتی داریم و اگر این امکانات مهیا نباشد به مشکل برمی‌خوریم.»


وی افزود: «چیزی که باعث ناراحتی ماست این بود که تصور می شود این است که فوتسال در ایران باعث خوشحالی مردم نمی شود در حالی که اکنون 20 میلیون نفر در ایران فوتسال بازی می‌کنند.»


سرمربی تیم ملی فوتسال که با برنامه ورزش و مردم گفت‌وگو می‌کرد، درباره تیم های همگروه با تیم ملی فوتسال کشورمان گفت: «مراکش قهرمان آفریقاست و اسپانیا قهرمان اروپاست. تیم آذربایجان هم با نفراتی که در این مدت جذب کرده جزو تیم‌های پرقدرت اروپا محسوب می‌شود و حریفی سرسخت برای ما خواهد بود.»


ناظم الشریعه تأکید کرد: «با این همه فکر می‌کنم گروه ما تقریبا سخت است ولی اگر بخواهیم در جام جهانی نتیجه بگیریم باید از همان ابتدا بازی های مان را با قدرت برگزار کنیم. البته در این مسیر لازم است تا دوستان در فدراسیون فوتبال به فکر حمایت از تیم ملی فوتسال باشند. نباید فراموش کنیم جام‌جهانی جای بهترین‌هاست.»


انتهای پیام/

برچسب ها: تیم ملی فوتسال
ارسال نظر
هلدینگ شایسته