دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 شهريور 1402 - 22:45

مقام معظم رهبری در رأس حلقه‌های صالحین قرار دارند

مقام معظم رهبری در رأس حلقه‌های صالحین قرار دارند
نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری حلقه‌های صالحین را متشکل از انسان‌های باایمان و صالح دانست و گفت: در رأس حلقه‌های صالحین مقام معظم رهبری قرار دارند.
کد خبر : 869259

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مراسم اختتامیه اردو‌های یکروزه دانش‌آموزان بسیجی شهرستان ابهر با حضور حجت الاسلام والمسلمین دولابی نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری، جانشین سپاه ناحیه ابهر، مسئول بسیج دانش‌آموزی، برخی از مدیران شهرستانی و دانشگاهی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابهر برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم دولابی نماینده مردم استان زنجان در این مراسم با سفارش جوانان و نوجوانان به اطاعت و بندگی خداوند گفت: انسان هر چقدر در برابرخداوند متعال و ائمه اطهار (ع) کرنش و بندگی کند بیشتر بزرگ‌تر خواهد شد و علاوه بر نزدیکی و قرب الهی جایگاه و منزلت اجتماعی بهتری نیز خواهد داشت. 

مشاور رئیس جمهور در امور روحانیون، حلقه‌های صالحین را متشکل از انسان‌های باایمان و صالح دانست و گفت: در رأس حلقه‌های صالحین مقام معظم رهبری قرار دارند و شما نیز باید در عمل و رفتار خود طوری عمل کنید که الگو برای دیگر جوانان و نوجوانان باشید و ضمن آشنایی به معارف اسلام و انقلاب آمادگی دفاع از نظام و انقلاب را داشته باشید.

نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری با گرامیداشت هفته دفاع مقدس به رشادت‌ها و ایثار رزمندگان دوران دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: برای اینکه این انقلاب و نظام پایدار بماند ۳۰۰ هزار شهید تقدیم آن شده است و این انقلاب امروز به دست شما جوانان و نوجوانان رسیده است و شما ادامه دهنده راه شهدا هستید.

 وی افزود: وظیفه شما نوجوانان و جوانان این است که با ورود به دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه انسان‌های متخصصی باشید تا پیشرفت و توسعه بیشتر کشورمان را رقم بزنید؛ چراکه آینده کشور در دستان شماست.

عضو هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان دانشگاه آزاد اسلامی را یکی از مهمترین مراکز علمی دانست و گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابهر نیز در تربیت نیرو‌های متخصص خوش درخشیده و زمینه‌ها و بستر‌های مناسبی را برای تحصیل شما فراهم آورده است.

در ابتدای این مراسم سیاوش طاهری سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابهر بیان کرد: اردو‌های یک روزه که با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی، سپاه ناحیه ابهر و آموزش و پرورش شهرستان ابهر از اول تیرماه شروع شد و امروز ۳۰ شهریور به پایان می‌رسد.

وی با بیان اینکه بیش از ۱۰۰۰ هزار دانش آموز دختر و پسر از شهرستان ابهر شرکت داشتند، افزود: این اردو‌ها که روز‌های پنجشنبه در واحد ابهر برگزار می‌شد شرکت کنندگان در گروه‌های مختلف ورزشی شاد و مفرح از قبیل فوتبال، فوتسال، والیبال و طناب کشی و در کارگاه تخصصی ایران ۱۴۱۰ نیز شرکت می‌کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته