دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 شهريور 1402 - 10:08

سلطانی: پرسپولیس روحیه امتیاز گرفتن از النصر را نداشت/چرا باید از ۱۰ روز قبل از بازی مسئولان به تکاپو بیفتند؟

سلطانی: پرسپولیس روحیه امتیاز گرفتن از النصر را نداشت چرا باید از ۱۰ روز قبل از بازی مسئولان به تکاپو بیفتند؟
پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: روحیه امتیاز گرفتن از النصر به وسیله سرمربی تیم پرسپولیس به بازیکنان منتقل نشده بود.
کد خبر : 869047

بهروز سلطانی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در مورد انتقاداتی که در فضای مجازی به استقبال از تیم النصر و نتیجه به دست آمده مقابل این تیم عربستانی شده، اظهار داشت: در کشوری هستیم که قدمت فرهنگی بسیار بالایی دارد و قطعاً این قدمت از تیم‌های عربی بیشتر است. در این شکی نیست که کریستیانو رونالدو یک انسان کامل در همه زمینه‌ها از سیاست گرفته تا تجارت، ورزش و اجتماع است و به موفقیت‌های بزرگی رسیده و بدون شک من نحوه استقبال، تشریفات و دیگر مواردی را که در مورد رونالدو و تیم النصر رخ داد تأیید نمی‌کنم.

رونالدو شخصیت بزرگ خود را نشان داد

وی ادامه داد: وقتی رونالدو کودک خردسالی را پذیرا می‌شود و خود را مقابل او کوچک می‌کند. همین‌طور چنین کاری را مقابل دختر معلولی که نقاشی‌اش را کشیده انجام می‌دهد پس شخصیت بزرگ خود را نشان می‌دهد. کاری به سیاست باشگاه پرسپولیس که با وجود بدهی‌های متععدد فرش گرانقیمت به رونالدو و سادیو مانه می‌دهد ندارم ولی این باشگاه خواسته تا سنت حسنه مهمان نوازی ایرانی‌ها را نشان دهد. هر چند می‌شد هدیه دیگری مثل صنایع دستی بدهد. خاطرم است زمانی که با تیم به لیبی رفته بودیم سرهنگ قذافی که آن زمان بر این کشور سیل زده حکومت می‌کرد آثار باستانی ایران نظیر سنگ‌های تخت جمشید را در اختیار داشت. پس می‌شد باشگاه به شکلی عمل کند که واکنش‌ها مثبت‌تر باشد.

چرا باید از ۱۰ روز قبل از بازی مسئولان به تکاپو بیفتند؟

پیشکسوت تیم پرسپولیس یادآور شد: از لحاظ فنی می‌توان گفت که پرسپولیس فقط می‌خواست بازی با النصر را برگزار کند و بازی تمام شود. وقتی می‌دانستیم پرسپولیس نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیاست چرا باید از ۱۰ روز قبل از بازی مسئولان به تکاپو بیفتند؟ می‌شد زودتر تفکر و برنامه‌ریزی بلندمدت کرد. با برنامه‌ریزی دقیق می‌شد شرایط بهتر باشد. نه اینکه به هر نحوی که شده کارها را اجرا کرد. قطعاً بازخورد منفی به همراه داشت و وقتی می‌دانستیم کریستیانو رونالدو، سادیو مانه، مارسلو بروزوویچ، اتاویو و ... به ایران می‌آیند باید پیش‌بینی‌های لازم صورت می‌گرفت تا از همه لحاظ خاطره خوبی رقم بخورد. باید به ابعاد سیاسی، اقتصادی و اجتماعی هم علاوه بر بُعد ورزشی فکر می‌کردند تا بتوان بهره‌برداری بهتری کرد.

الدحیل چکیده تیم‌های عربی است

سلطانی تصریح کرد: یحیی گل‌محمدی از لحاظ فنی تمرکز لازم را برای بازی با النصر نداشت. مسعود ریگی بازیکن دونده و انرژیکی است ولی برای بازی مقابل النصر مناسب نبود و می‌شد از سروش رفیعی استفاده کرد. روحیه امتیاز گرفتن از النصر به وسیله سرمربی تیم پرسپولیس به بازیکنان منتقل نشده بود و فقط خواستند بازی برگزار شود. برنامه کافی نداشتیم و بازیکنان آمادگی ذهنی لازم را نداشتند. پرسپولیس تیمی است که دو مرتبه به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسیده و حریفان روی این تیم حساب ویژه‌ای باز می‌کنند. باید خودمان را باور داشته باشیم و حریفان را غافلگیر کنیم. الدحیل قطر چکیده تیم‌های عربی است و استقلال تاجیکستان هم تیمی آماده نشان داده، راه سختی مقابل پرسپولیس است ولی این تیم حالا که تلنگر را از النصر خورد باید به خود بیاید و قدرتش را به رقبای آسیایی نشان دهد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته