دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

مرحوم آرش میراحمدی در نقش ابومهدی مهندس

مرحوم آرش میراحمدی در نقش ابومهدی مهندس
آرش میراحمدی، بازیگر آثار کمدی تلویزیون که بر اثر ابتلا به سرطان شب گذشته درگذشت، در کارنامه هنری خود، نقش شهید ابومهدی مهندس را نیز ایفا کرده است.
کد خبر : 868993

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، اغلب میراحمدی را به دلیل بازی در مجموعه‌های طنز «خنده‌بازار» و «محله گل‌ و بلبل» به عنوان یک بازیگر کمدی می‌شناسند در حالی که او در سال ۹۹ در فیلم کوتاه «سرباز» از تولیدات پربازدید باشگاه فیلم سوره که روایتی از زندگی و شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی بود و یک اثر کاملا جدی تلقی می‌شد، نقش شهید ابومهدی المهندس را با یک بازی کاملا متفاوت ایفا کرد.

فیلم کوتاه «سرباز» در نخستین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی به کارگردانی محمد پایدار در باشگاه فیلم سوره ساخته شد و در مدت زمانی کوتاه، یکی از آثار پربازدید فضای مجازی شد، ولی به دلیل محدودیت‌های اینستاگرام در انتشار مطالب مربوط به این شهید عزیز، از صفحاتی که این فیلم را بارگزاری کرده بودند حذف شد.

آرش میراحمدی متولد ۴ تیر ماه ۱۳۵۰ در فراشبند استان فارس و فارغ‌التحصیل لیسانس رشته هنر‌های نمایشی از دانشکده هنر‌های زیبای دانشگاه تهران بود که علاوه بر بازیگری، کار نویسندگی و کارگردانی هم انجام می‌داد.

«بی‌بی چلچله»، «نوروز ۷۲»، «نیمه پنهان»، «خنده بازار»، «بیمار استاندارد»، «کلبه عمو پورنگ»، «بچه محل» و... از جمله کار‌های زنده‌یاد میراحمدی در سینما و تلویزیون است.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته