دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 ارديبهشت 1395 - 17:14

واحد اهواز، قهرمان مسابقات فوتبال دانشجویان خوزستان/ درخشش در المپیاد ورزش‌های همگانی دانشجویان دختر

مسابقات قهرمانی فوتبال دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان با شرکت 9 واحد به میزبانی واحد دزفول برگزار شد.
کد خبر : 86893

به گزارش خبرنگار آنا، بعد از رقابت تیم‌ها در دور مقدماتی در 2 گروه 5 تیمی و 4 تیمی، تیم های شوش و اهواز از گروه اول و تیم های آبادان و امیدیه از گروه دوم به دور نیمه نهایی صعود کردند.


تیم های اهواز و شوش پس از شکست حریفان خود به فینال مسابقات راه یافتند و سرانجام تیم پرستاره واحد اهواز با مربیگری علی علایی شیخ رباط با پیروزی 4 بر یک مقابل شوش با اقتدار به مقام قهرمانی این دوره از مسابقات دست یافت.


دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز فاتح مسابقات 5 گانه نخستین دوره المپیاد ورزشهای همگانی دانشجویان دختر دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان نیز شد


مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان گفت: مسابقات 5 گانه دانشجویان دختر استان خوزستان در رشته های فوتبال گل کوچک، بسکتبال سه نفره، دارت، آمادگی جسمانی و طناب کشی به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شوشتر برگزار شد.


دکتر بابک داودی اظهار کرد: در این دوره از مسابقات تیم اهواز موفق به کسب مقام اول و تیمهای شوشتر و رامهرمز به ترتیب حایز رتبه های دوم و سوم شدند.


وی اضافه کرد: بدین ترتیب تیم اهواز علاوه بر کسب مقام قهرمانی سال 95 دانشگاهای استان سهمیه حضور در مسابقات المپیاد کشوری را نیز به دست آورده است.


بر اساس این گزارش، تیم اهواز متشکل از اشرف نوروزی، مریم اسدپور، مرضیه کریمی، فرناز اسدی شیخ رباط، مینا ناصری کریمی وند، زهرا قربانی، حدیث آذری، سپیده داودی، شبنم موزرمی، رامینا فیصلی زاده، پریا سیفی وند و فاطمه عظیم زاده به عنوان بازیکن بودند و سرپرستی و مربیگری این تیم را به ترتیب فخری امینی، میترا عنصری و مریم مراد اشکفتی بر عهده داشتند.


حدیث آذری از اهواز به عنوان نفر اول بخش انفرادی رشته آمادگی جسمانی، زهرا قربانی و مریم اسد پور در رشته دارت و فرناز اسدی شیخ رباط به عنوان خانم گل در رشته فوتبال گل کوچک این مسابقات معرفی شدند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته