دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 ارديبهشت 1395 - 14:36
در پاسخ به آنا

منتخب مجلس دهم: وجه مشترک اعتدالیون مجلس دهم، سروسامان دادن به اقتصاد است/ در این دوره، شاهد هم‌افزایی دولت و مجلس در حل مسائل اقتصادی خواهیم بود

منتخب مردم شهرستان‌های شهریار، ملارد و شهرقدس در مجلس دهم تأکید کرد: وجه مشترک اعتدالیون مجلس دهم اعم از اصلاح‌طلب و اصولگرا، سرو سامان دادن به وضعیت اقتصادی جامعه است.
کد خبر : 86868

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، محمد محمودی منتخب مردم شهرستان‌های شهریار، ملارد و شهرقدس در مجلس دهم شورای اسلامی در نخستین نشست رسانه‌ای خود که در آستانه آغاز به کار مجلس دهم شورای اسلامی در شهرداری شهرقدس برگزار شده بود، در پاسخ به سؤال خبرنگار آنا درباره اولویت‌های مجلس دهم اظهار کرد: اعتدالیون مجلس اعم از اصلاح‌طلب و اصولگرا در مجلس دهم یک وجه مشترک دارند و آن هم سرو سامان دادن به وضعیت اقتصادی جامعه است که توسعه فرهنگی، اجتماعی و سایر حوزه‌های دیگر را نیز در بر دارد.


وی در ادامه افزود: به عقیده من، این وجه مشترک باعث هم‌افزایی می‌شود کما اینکه دولت تدبیر و امید نیز به وضعیت اقتصادی توجه جدی دارد. به عبارتی هم‌افزایی دولت و مجلس می‌تواند بخشی از چالش‌هایی که در اقتصاد وجود دارد را حل کند.


محمودی به وجود آمدن آرامش و امید در زندگی را در گرو حل چالش‌های اقتصادی دانست و در ادامه تأکید کرد: تفاوت میان مجلس‌های نهم و دهم در روش‌های اعتدالی است که باید این شیوه و روش در دستور کار مجلس دهم شورای اسلامی قرار گیرد.


به گفته او، به نظر می‌رسد مجلس دهم شورای اسلامی انگیزه بیشتری برای خدمت به مردم و کشور دارد؛ چراکه منتخبان ملت کمر همت را برای خدمت به مردم و کشور بسته‌اند. ضمن اینکه میزان سواد و تحصیلات منتخبان در این دور از انتخابات نسبت به ادوار گذشته در سطح خوبی قرار دارد.


فراکسیون امید مختص اصلاح‌طلبان نیست


این منتخب مجلس دهم به تندروها اشاره کرد و در این باره گفت: کاندیداهای تندرو در انتخابات مجلس دهم شورای اسلامی از شانس کمی برخوردار شدند و خوشبختانه تعداد کمی از آن‌ها‌ (حداکثر20 نفر) توانستند وارد مجلس دهم شوند، اما ممکن است برخی از اعتدالیون یا مستقلین از روش اعتدالی خارج و به سمت افراط روی بیاورند.


منتخب مردم شهریار، ملارد و شهرقدس درباره فراکسیون امید بیان کرد: فراکسیون امید تنها به اصلاح‌طلبان تعلق ندارد بلکه فراکسیون امید، ائتلاف اصلاح‌طلبان، اعتدالگرایان و اصولگرایان حامی دولت است.


محمودی در پاسخ به پرسشی درباره ریاست مجلس دهم شورای اسلامی افزود: این مسئله مانند مسابقه فوتبال قابل پیش‌بینی نیست و باید تا لحظه آخر صبر داشت.


وی درباره تشکیل رسمی فراکسیون امید توضیح داد: اساسنامه فراکسیون امید در آن جلسه تغییر یافت و قرار بر این شد تا در جلسه شنبه هفته آینده درباره انتخاب هیأت رئیسه و کمیسیون‌ها بحث و تصمیم‌گیری شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته