دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 شهريور 1402 - 13:43

سوغات ارومیه و خرید نقل از نقل قاسمی

سوغات ارومیه و خرید نقل از نقل قاسمی
شهر ارومیه، واقع در استان آذربایجان غربی پایتخت والیبال ایران که نگین آذربایجان یعنی دریاچه ارومیه در آن واقع شده است. این شهر علاوه بر جاذبه های گردشگری بی نظیری که دارد، دارای سوغات خوشمزه و جذابی نیز می باشد که در ادامه به معرفی آن ها خواهیم پرداخت!
کد خبر : 868651

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، شهر ارومیه، واقع در استان آذربایجان غربی پایتخت والیبال ایران که نگین آذربایجان یعنی دریاچه ارومیه در آن واقع شده است. این شهر علاوه بر جاذبه های گردشگری بی نظیری که دارد، دارای سوغات خوشمزه و جذابی نیز می باشد که در ادامه به معرفی آن ها خواهیم پرداخت!

ارومیه شهر زیبایی ها

ارومیه، در مرکز استان آذربایجان غربی واقع شده است. ارومیه به شهر زیبایی ها معروف است و همچنین به این شهر، مینی پاریس ایران نیز می گویند. نقل و حلوای ارومیه از معروف ترین و بهترین سوغاتی های این شهر به شمار می رود.

سوغات ارومیه

شهر ارومیه به داشتن نقل و حلوا معروف است. این سوغات بی نظیر را در این شهر می توانید در طعم ها و نوع های متنوع و جذابی تهیه کنید. نقل ارومیه در طعم ها و نوع های متفاوتی وجود دارد، ولی ۲ مورد از پر طرفدارترین و پر فروش ترین نقل ها، نقل گردویی و نقل بیدمشکی می باشد!

نقل ارومیه

نقل، یکی از قدیمی ترین و محبوب ترین شیرینی ها و سوغاتی هایی می باشد که مردم ارومیه در کنار چای از آن استفاده می کنند. نقل ارومیه در طعم های مختلف از فروشگاه نقل و حلوای قاسمی قابل تهیه می باشد که در ادامه به معرفی آن ها می پردازیم.

سوغات ارومیه و خرید نقل از نقل قاسمی

انواع نقل ارومیه

نقل ارومیه را می توانید در طعم های مختلف در این شهر پیدا کنید، معروف ترین و پر طرفدارترین آن ها عبارت اند از:

  • نقل گردویی زعفرانی
  • نقل ابریشمی بیدمشکی
  • نقل ابریشمی گل محمدی
  • نقل بادامی
  • نقل فندقی
  • نقل پسته ای گل محمدی
  • و...

نقل گردویی زعفرانی

نقل گردویی زعفرانی از پر طرفدارترین سوغات شهر ارومیه می باشد. در تهیه این محصول از زعفران درجه یک و گردو اعلاء استفاده شده است که ترکیب بی نظیری در کنار آب و شکر ساخته است.

نقل ابریشمی بیدمشکی

بسیاری از مردم ایران، نقل ارومیه را با این نوع نقل می شناسند. نقل ابریشمی بیدمشکی قدیمی ترین و محبوب ترین نقل در بین قدیمی های این شهر می باشد. در تهیه این نقل نیز از خلال و عرق بیدمشک درجه یک استفاده شده است.

حلوای ارومیه

شهر ارومیه حلواهای بسیار زیاد، در طعم ها و نوع های متنوعی دارد که از ایام مختلف سال مخصوصا شب یلدا ( طولانی ترین شب سال )، در همه سفره ها دیده می شوند. در ادامه به معرفی برخی حلواهای پر طرفدار این شهر خواهیم پرداخت.

انواع حلوای ارومیه

حلواهای پر طرفدار ارومیه به ترتیب پر فروش بودن عبارت اند از:

  • حلوای گردویی
  • حلوای پسته
  • حلوای هویج
  • حلوای شیره انگور
  • حلوای زعفرانی
  • و...

حلوای گردویی

حلوای گردویی یکی از حلواهای سنتی ارومیه است و به ویژه در شب یلدا از پرطرفدارترین شیرینی هاست که در ترکیبات آن از شیره انگور ، مغز گردو ، شکر ، گلوکز و ادویه جات استفاده شده است.

حلوای پسته

حلوای پسته ای از محبوب ترین حلوا هاست که به علت وجود پسته در آن که خاصیت خونسازی دارد ، مورد توجه عموم مردم قرار گرفته است و ترکیبات آن شامل پسته، شیره انگور، شکر، گلوکز و ادویه جات می باشد.

حلوای هویج

حلوای هویچ یکی از سوغاتی های خاص و خوش مزه ارومیه است که هم در کنار چایی و هم در سفره افطار برای تنظیم قند خون کاربرد دارد. ترکیبات این حلوا شامل هویچ ، گردو ، شیره انگور ، گلوکز و ادویه جات می باشد.

برای خرید حلوا به راحتی می توانید از سایت نقل و حلوای قاسمی، سفارش خود را به صورت آنلاین و اینترنتی ثبت کنید.

سوغات ارومیه و خرید نقل از نقل قاسمی

خرید اینترنتی سوغات ارومیه

هر کجای ایران که باشید، برای خرید اینترنتی سوغات ارومیه با بهترین کیفیت و تحویل درب منزل، به راحتی وارد فروشگاه اینترنتی نقل و حلوای قاسمی به آدرس www.Nogleghasemi.com شوید و سبد خرید خود را از محصولات خوشمزه و بی نظیر شهر ارومیه تکمیل کنید.

خرید نقل، به صورت نیم کیلویی، یک کیلویی، دو میکس و سه میکس می تواند یک تجربه خرید اینترنتی بی نظیر و به یادماندنی را برای شما به همراه داشته باشد.

بهترین نقل ارومیه را از بهترین و قدیمی ترین نقل فروشی ایران تهیه کنید! مجموعه نقل و حلوای قاسمی به عنوان قدیمی ترین و بهترین نقل فروشی ارومیه از سال ۱۳۲۸ هجری فعالیت خود را شروع کرده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته