دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
عرفان‌پور در پاسخ به آنا؛

شاعران و خوانندگان رویداد «ایران‌سرا» چه کسانی هستند؟

شاعران و خوانندگان رویداد «ایران‌سرا» چه کسانی هستند؟
مدیر مرکز آفرینش‌های ادبی و‌ موسیقی حوزه هنری، شاعران و خوانندگانی که در رویداد ملی شعر و موسیقی «ایران سرا» مشارکت دارند را معرفی کرد.
کد خبر : 868624

به گزارش خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، میلاد عرفان‌پور در پاسخ به سوال خبرنگار آنا درباره جزئیات حضور شاعران و خواننده‌ها در رویداد شعر و موسیقی «ایران‌سرا» گفت: طی دو شب بیست شاعر شاخص از تهران و سایر استان‌ها در این رویداد حضور خواهند داشت.

وی در ادامه افزود: شاعرانی چون یوسفعلی میرشکاک، فرید طهماسبی، محمود اکرامی، محمدرضا ترکی، مرتضی امیری اسفندقه، هادی سعیدی، سعید بیابانکی، ناصر فیض، محمدسعید میرزایی، امید مهدی نژاد، مهدی جهاندار، محمدمهدی سیار، لیلا کردبچه، حسنی محمدزاده، پونه نیکوی، نفیسه سادات موسوی، اعظم سعادتمند، اقای رضا شیبانی، محمود حبیبی، عبدالحمید ضیایی، علی محمد مودب، مصطفی محدثی خراسانی و ....

عرفانپور درباره خوانندگانی که قرار است در این رویداد اجرا داشته باشند، گفت: قرار بود تعداد بیشتری خواننده داشته باشیم اما به دلیل محدودیت زمان، افرادی انتخاب شدند. برخی اساتید هم مثل استاد افتخاری در سفر بودند. بنابراین شب اول بیست و ششم شهریور ماه خواننده‌هایی چون حسین حقیقی، امیر حقیقت و شب دوم غلامرضا صنعتگر و امیرحسین سمیعی و خواننده‌ای از افغانستان عارف جعفری اجرا خواهند داشت.

عرفان‌پور همچنین درباره رویداد «خانه‌ام خرمشهر» نیز گفت: این رویداد سوم مهر در خرمشهر برپا می‌شود که سال گذشته با موضوع دیگری برگزار شد، امسال برنامه‌ها با رونمایی شش رمان آغاز می‌شود. در سایر روز‌ها نشست‌هایی برای معرفی و نقد رمان‌ها صورت می‌گیرد. رمان‌هایی چون «براده‌هایی از یک شهر»، «هفت هزار و سیصد و یک روز از یک شهر»، «وقتی حیات خواب بود»، «بشکوچ»، «میهانه میهانه و نورچشمی» هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته