دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 شهريور 1402 - 12:29

وویوویچ: همیشه برای مدال خواهم جنگید/ ژاپن و عربستان دو حریف قدرتمند هستند

وویوویچ: همیشه برای مدال خواهم جنگید  ژاپن و عربستان دو حریف قدرتمند هستند
سرمربی تیم ملی هندبال گفت: هرچند ژاپن و عربستان دو حریف قدرتمند هستند، اما توانایی شکست هر دو تیم را داریم. 
کد خبر : 868623

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، آخرین تمرین تیم ملی هندبال پیش از اعزام به بازی‌های آسیایی هانگژو با حضور وزیر ورزش و جوانان و اصحاب رسانه برگزار شد.

وسلین وویوویچ سرمربی تیم ملی هندبال در حاشیه این تمرین در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این دومین اردوی تمرینی ماست و نخستین اردو در صربستان برگزار شد. اردوی صربستان بسیار راضی کننده بود و هرچند در حال حاضر برخی از بازیکنان با مصدومیت‌های جزئی روبرو هستیم که خیلی مهم‌ هستند.

وی درباره حریفان ایران در بازی‌های آسیایی هانگژو گفت: در هانگژو با دو تیم ژاپن و عربستان بازی داریم که هرچند دو حریف قدرتمند هستند، اما توانایی شکست هر دو تیم را داریم. 

سرمربی تیم ملی هندبال درباره حضور لژیونر‌های ایران در هانگژو بیان داشت: ۲ بازیکن لژیونر داریم که خوشبختانه مجوز بازی یادگاری را از تیم مجارستانی گرفته‌ایم و در حال رایزنی با تیم باشگاهی محمدرضا اورعی هستیم تا بتوانیم هر ۲ بازیکن را در هانگژو داشته باشیم.

وویوویچ در پاسخ به این سئوال که آیا برای مدال در هانگژو قول می دهد، گفت: شخصیتم اینگونه است که قول نمی‌دهم اما همیشه برای بهترین نتیجه و مدال خواهم جنگید. ۱۰ روز پس از بازی‌های آسیایی باید برای حضور در مسابقات انتخابی المپیک راهی کشور قطر شویم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته