دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 ارديبهشت 1395 - 14:07

کسب عنوان کارآفرین نمونه سال 1395 از سوی کارمند دانشگاه آزاد اسلامی واحد دره‌شهر

پس از پایان یافتن فعالیت تیم داوری یازدهمین جشنواره کارآفرینان برتر استان ایلام در سال 1395 سعید شکری مدیر عامل شرکت سیف گستر دره‌شهر به عنوان کارآفرین نمونه استان ایلام انتخاب شد.
کد خبر : 86848

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، کارآفرینان طبق مهلت تعیین شده از بهمن سال 94 مشخصات، اطلاعات و فناوری‌های نوین خود را در رشته‌های مختلف صنعتی، خدماتی و کشاورزی در سایت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ثبت کرده و تیم داوری جشنواره نیز از ابتدای اردیبهشت امسال فعالیت خود را آغاز کردند که پس از بررسی مستندات و ارزیابی از بین واحد صنعتی، خدماتی و کشاورزی ثبت نام شده در سایت مربوطه که دارای طرح‌های واجد شرایط بوده و حد نصاب امتیازات لازم را کسب کرده بودند موفق شدند به مرحله داوری راه یابند.


برای انتخاب و معرفی کارآفرینان برتر استان در مرحله استانی کمیته داوران مرکب از استادان برجسته و افراد مجرب و مطلع در حوزه کارآفرینی به بررسی درخواستهای واصله پرداختند.


وی علاوه بر فعالیت در زمینه تولید مواد غذایی از کارکنان برجسته و خلاق دانشگاه آزاد اسلامی واحد دره شهر هستند که برای دومین سال متوالی موفق به کسب عنوان کارافرین نمونه استان ایلام می شوند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته