دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 شهريور 1402 - 15:38

پرسپولیس با همان ترکیب همیشگی مقابل النصر؟

پرسپولیس با همان ترکیب همیشگی مقابل النصر؟
به نظر می‌رسد یحیی گل محمدی قصد دارد با همان ترکیب همیشگی و با همان روشی که دو دربی آخر پایتخت را برد، به مصاف النصر عربستان برود.
کد خبر : 868476

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، خیلی بعید به نظر می‌رسد که یحیی گل محمدی در بازی حساس سه‌شنبه شب از وجود نبیل باهویی در ترکیب اصلی استفاده کند. او یک بار این بازیکن را نخواسته بود و همان‌طور که خودش گفت باشگاه پرسپولیس بدون نظر کادر فنی مهاجم سوئدی را جذب کرد. از طرفی نبیل باهویی آمار گلزنی چندان جالبی ندارد و بعید به نظر می‌رسد که یحیی حداقل به طور ثابت از وجود او در دیدار با النصر عربستان استفاده کند به خصوص که این بازیکن امروز هم سرماخورده و حتی نتوانسته تست پزشکی را هم پشت سر بگذارد.

گل محمدی در دیدارهای گذشته از یک مهاجم نوک به نام شهاب زاهدی استفاده کرده و در کنار او وحید امیری را هم به عنوان یک مهاجم سایه که بیشتر به هافبک‌ها کمک می‌کند،بهره برده است. نفرات خط دفاعی و میانی پرسپولیس هم تقریباً مشخص هستند و بعید است سرمربی سرخپوشان تغییر خاصی در ترکیب کلی تیمش ایجاد کند.

پرسپولیس با همان ترکیب همیشگی مقابل النصر؟

او می‌خواهد راه نفوذ نفراتی چون رونالدو و سادیو مانه را ببندد و اجازه ندهد هافبک‌های النصر به آنها توپ برسانند. گل محمدی قطعا همه بازی‌های النصر در لیگ عربستان را به خوبی آنالیز کرده و خوب می‌داند که این تیم در فاز هجومی بسیار پرقدرت و در فاز دفاعی شکننده است. با تمام این اوصاف سرمربی پرسپولیس اصلاً به نتیجه بازی سه‌شنبه ناامید نیست و امیدوار است با برنامه‌های تاکتیکی و البته آمادگی و انگیزه بالای نفراتش بتواند هر سه امتیاز این دیدار را کسب کند.


گل محمدی به خوبی می‌داند که اگر تیمش این بازی مهم را ببرد هیچ دغدغه‌ای بابت صعود به مراحل بعدی نخواهد داشت و از نظر روحی و روانی هم در بهترین شرایط ممکن قرار می‌گیرد به همین دلیل از شاگردانش خواسته تا بدون استرس و با تمام قوا بهترین بازی خود را مقابل نماینده عربستان انجام بدهند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته