دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 ارديبهشت 1395 - 13:50

مسکو حادثه سقوط هواپیمای مصر را تسلیت گفت

رئیس‌جمهوری روسیه مراتب تسلیت عمیق خود را درباره حادثه سقوط هواپیمای خطوط هوایی مصر در دریای مدیترانه ابراز کرد.
کد خبر : 86835

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا به نقل از خبرگزاری روسیاالیوم، دمیتری پسکوف، سخنگوی دفتر ریاست‌جمهوری روسیه گفت: «کرملین و ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه از حادثه سقوط هواپیمای مصر متاسف‌اند.»


وی افزود:‌ «ما حادثه را به‌طور کامل دنبال و جزئیات آن را بررسی می‌کنیم. تاکنون گزارش‌های مختلفی دریافت شده است ولی بنا به شواهد موجود، رخ دادن این فاجعه ثابت شده است.»


پایگاه خبری الیوم‌السابع بامداد امروز پنج‌شنبه گزارش کرد: «یک فروند هواپیمای شرکت اجیپت‌ایر با 66 سرنشین در حال پرواز در ارتفاع 37 هزار پایی از سطح زمین بود که به ناگاه از صفحه رادار محو شد.»


ایرباس 320 ساعت 23 به وقت محلی (01:39 بامداد پنج‌شنبه به وقت تهران) فرودگاه شارل دو گل پاریس را به مقصد فرودگاه قاهره ترک کرده بود.


این خبر در حالی است که شبکه خبری العربیه گزارش کرد: «برخی منابع مصری می‌گویند که هواپیمای شرکت اجیپت‌ایر در دریای مدیترانه سقوط کرده است.»


از سوی دیگر شرکت هواپیمایی مصر اعلام کرد که این هواپیما ساعت 02:45 دقیقه بامداد پنج‌شنبه به وقت قاهره (05:15 به وقت تهران) از رادار ناپدید شده است. معاون این شرکت در گفت‌وگو با شبکه خبری سی‌ان‌ان اعلام کرده بود: «خلبان هواپیمای ناپدیدشده هیچ تماسی برای اعلام وضعیت اضطرار نداشته است. همچنین تیم‌های جست‌وجو و امداد به محلی که هواپیما از رادار محو شده است، اعزام شده‌اند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته