دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 شهريور 1402 - 11:21

تقدیر معاون رئیس جمهور از برگزیدگان جشنواره بانوی ایرانی

تقدیر معاون رئیس جمهور از برگزیدگان جشنواره بانوی ایرانی
در مراسمی با حضور انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده از برگزیدگان نخستین جشنواره بانوی ایرانی تقدیر شد.
کد خبر : 868113

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، انسیه خزعلی، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، در مراسم تقدیر از برگزیدگان نخستین جشنواره بانوی ایرانی، با اشاره به حقی که بانوان توانمند کشورمان بر گردنمان دارند، اظهار کرد: چه بانوانی که در عرصه ایثار، کارآفرینی، کشاورزی و صنعت تلاش کردند و بسیاری از اوقات زحمات آنها دیده نشده و چه بانوانی که در خانه گمنام هستند و از زمینه های پیشرفت اجتماعی خود گذشت کردند تا فرزندان توانمندی برای کشور پرورش دهند. تمام این از خودگذشتگی ها را باید به اشکال مختلف همانند: عکس، گرافیک، فیلم کوتاه، سینمایی و... به تصویر کشید. 

وی ضمن تقدیر از هنرمندان تصریح کرد: با وجود همت و انگیزه شما هنرمندان و همچنین  پیش قدمی ویژه بانوان در این موضوع، می توان شاهد فعالیت های هنری خوبی در سال های آینده باشیم. لازم به ذکر است معاونت امور زنان و خانواده از انتقادات و پیشنهادات هنرمندان فعال در حوزه بانوان استقبال می کند.

انسیه خزعلی با اشاره به برنامه  خانواده و فرهنگ عامه بیان کرد: این رویداد از روز خانواده آغاز شده  و با ایجاد ۹ کارگروه تمامی نیازهای خانواده را  پوشش می دهند و  متشکل ازمسائل فرهنگی با موضوعات مختلفی چون مهارت ها، ارتباط، بازی، محیط زیست، لباس و مد، تغذیه سالم و... است. چنانچه این موضوعات در فضای هنری مختلف به خوبی به نمایش گذاشته شوند، در جشنواره سال آینده از آثار برتر تقدیر خواهد شد.

گفتنی است درحاشیه مراسم، آرمان قلی پور دشتکی برنده لوح تقدیر  و جایزه  بخش مستند جشنواره بانوی ایرانی برای مستند"زری"، جایزه خود را به پاس همراهی و زحمات ۱۲ساله همسرش ندا رحمانی دشتکی به عنوان صدابردار آثارش، تقدیم کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته