دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 ارديبهشت 1395 - 12:19
مدیر فرهنگی و اجتماعی واحد جویبار:

جوانی نعمت بزرگ و بهترین دوران برای خودسازی و فراگیری علوم است

مدیر فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آ‌زاد اسلامی واحد جویبار گفت: «جوانی نعمت بزرگ و بهترین دوران برای خودسازی و فراگیری علم و دانش است و جوانان باید در این دوران با نشاط و شادمی و کسب امید به زندگی آن را سپری کنند.»
کد خبر : 86796

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، حجت‌الاسلام ابوالحسن قلی‌پور در مراسم جشن میلاد حضرت علی اکبر(ع) رو روز جوان در مسجد صاحب الزمان (عج) واحد جویبار که با حضور استادان، دانشجویان و کارکنان برگزار شد، اظهار کرد: «از ویژگی‌های آن حضرت شباهت ظاهری به پیامبر گرامی اسلام بود و شباهت ایشان به رسول خدا از نظر سیرت دومین ویژگی حضرت علی اکبر(ع) بود. سومین ویژگی از حیث منطق و زیبایی در اندیشه بود.»


مدیر فرهنگی و اجتماعی واحد جویبار افزود: «زیبایی در اندیشه مانند آسیاب است که اگر در آن گندم بریزند آرد و اگر درآن کلوخ بریزند گرد و غبار استیصال می‌شود. پویا شدن اندیشه انسان نیاز به شادابی و نشاط دارد و جوان شاداب دارای نبوغ و خلاقیت بیشتری است.»


مدیر فرهنگی و اجتماعی واحد جویبار گفت: «دستورات اسلام همیشه منطبق بر فطرت انسان‌هاست جوان در دیدگاه اسلام باید دارای شور و نشاط و امید به زندگی باشد. اسلام دین شادمانی است و گروه‌های تکفیری که چهره خشنی از اسلام را به نمایش می‌گذارند به اسلام ظلم می‌کنند»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته