دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 ارديبهشت 1395 - 12:16
به همت معاونت دانشجویی فرهنگی؛

دومین جشنواره غذای دانشجویان خوابگاهی واحد گرمسار با معرفی برگزیدگان پایان یافت + تصاویر

با حضور دکتر طاهره میرساردو سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار و هیات داوران، دومین جشنواره غذای دانشجویان خوابگاهی واحد گرمسار با معرفی برگزیدگان پایان یافت.
کد خبر : 86794

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دومین جشنواره غذای دانشجویان خوابگاه، به مناسبت گرامیداشت هفته خوابگاه های دانشجویی در واحد گرمسار و به همت معاونت دانشجویی و فرهنگی برگزار و با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.


در مراسم اختتامیه این جشنواره که با حضور سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار، دکتر امید فرهنگیان مرندی معاون دانشجویی فرهنگی، دکتر هوشنگ ظهیری معاون اداری مالی، دکتر اکبر محمدی معاون آموزشی، دکتر محمدرضا محمدی ملایری معاون پژوهش و فناوری، مدیران، استادان، کارکنان، دانشجویان و هیات داوران برگزار شد، برگزیدگان این جشنواره معرفی و با اعطای هدایایی از آنان تجلیل شد.



میرساردو، جشنواره غذای دانشجویی را به عنوان یکی از پرنشاط ترین و تاثیرگذارترین فعالیت های دانشجویی و فرهنگی برشمرد و گفت: «این جشنواره بنا دارد در راستای احیای غذاهای سنتی و بومی روستاها، شهرها و مناطق مختلف کشور که به حق از ارزش های غذایی بالایی برخوردار هستند، گام بردارد«.


وی ادامه داد: «با اجرای برنامه های این چنین که با مشارکت دانشجویان صورت می پذیرد، بسترهای لازم را برای ایجاد فضای پویا و کارآمد در دانشگاه با مشارکت فعال دانشجویان فراهم خواهیم ساخت.»


میرساردو هدف از برگزاری این جشنواره را ترویج تغذیه سالم، معرفی غذاهای بومی و سنتی و آشنایی دانشجویان با فرایند تولید غذای سالم در محیط دانشجویی و خوابگاه ها عنوان کرد.



در این جشنواره در بخش خواهران زیتونه رئوفی دانشجوی رشته حقوق، مینا عبدالتاجدین رشته دامپزشکی و آزیتا اصبری دانشجوی رشته حقوق به عنوان برگزیده معرفی و از آنان تجلیل شد.


در بخش برادران نیز شهاب شیری و سلمان شاهی، حسین برخورداری، محمد حسین باقری، امیر حسین اسدی و صدرالله قلی زاده دانشجویان رشته دامپزشکی و رسول رفیعی دانشجوی ارشد مهندسی فناوری اطلاعات به عنوان برگزیده معرفی و از آنان قدردانی شد.




انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته