دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 ارديبهشت 1395 - 12:58

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشگر 30 گرگان: امنیت یکی از مولفه‌های قدرت و ثبات یک کشور است

جمعی از دانشجویان دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش که به دوره آموزش عملی محور شناسی در استان گلستان اعزام شده‌اند، صبح دیروز با ارشد نظامی منطقه استان گلستان و مازندران دیدار و گفت‌وگو کردند.
کد خبر : 86756

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا و به نقل از روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، امیر سرتیپ دوم ستاد معمارباشی، فرمانده قرارگاه عملیاتی لشگر 30گرگان و ارشد نظامی منطقه استان گلستان و مازندران در این دیدار ضمن تشریح برخی توانمندی ها و قابلیت‌های یگان‌های آجا مستقر در این منطقه گفت: امنیت یکی از مولفه‌های قدرت و ثبات یک کشور است و اگر کشوری امنیت نداشته باشد در هیچ زمینه‌ای پیشرفت نخواهد کرد.


وی تصریح کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران در همه صحنه‌ها به ویژه دوران دفاع مقدس حماسه‌های بزرگ و ماندگاری خلق کرد و پس از جنگ نیز با ارتقای آمادگی‌های دفاعی خود؛ در عرصه سازندگی و پویایی کشور اسلامی با اقتدار و صلابت تا امروز حرکت کرده است.


همچنین دانشجویان دافوس ارتش که به استان گلستان و مازندران اعزام شده اند، با تعدادی از مسئولان استانی از جمله معاون سیاسی استانداری گلستان و معاون اداره اطلاعات این استان دیدار کردند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب