دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 شهريور 1402 - 13:38

وحیدی: ۱۵۰ دستگاه اتوبوس و ون به ناوگان حمل و نقل مشهد اضافه شد

وحیدی: ۱۵۰ دستگاه اتوبوس و ون به ناوگان حمل و نقل مشهد اضافه شد
وزیر کشور به منظور بررسی آخرین وضعیت ‌زائران دهه آخر ماه صفر به حرم امام رضا(ع) به مشهد مقدس سفر و بلافاصله با حضور در جلسه ستاد خدمات سفر مشکلات و موانع خدمت رسانی به زائران را بررسی کرد.
کد خبر : 867393

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا، احمد وحیدی به منظور بررسی آخرین وضعیت زائران دهه آخر ماه صفر به حرم امام رضا (ع) به مشهد مقدس سفر کرد و بلافاصله با حضور در جلسه ستاد خدمات سفر به اتفاق اعضا مشکلات و موانع خدمت رسانی به زائران را بررسی کردند.

وزیر کشور در این جلسه اظهار کرد: گزارش‌ها نشان می‌دهد بیش از ۸۰ درصد زائران مشهد در دهه آخر صفر با وسایل نقلیه شخصی و عمومی از طریق جاده‌ها به زیارت مشرف می‌شوند. هر کاری برای زائران لازم است انجام شده و می‌توان به بیش از ۷ تا ۸ میلیون زائر که براساس پبش‌بینی‌ها به مشهد می‌آیند، خدمات ارائه داد.‌

وی افزود: براساس آخرین گزارش‌های دریافتی روکش آسفالت ۱۲۰۰ کیلومتر از جاده‌های خراسان رضوی در حدود یک سال گذشته انجام شده و این روز‌ها تأثیر آن در سفر‌ها به خراسان رضوی مشهود است.

وحیدی تصریح کرد: در دوره‌های گذشته سالانه حدود ۲۰۰ کیلومتر از جاده‌های استان روکش آسفالت می‌شده که در حدود یک سال اخیر ۶ برابر میانگین دوره‌های گذشته در این حوزه کار شده است.

وزیر کشور خاطرنشان کرد: ۱۵۰ اتوبوس و ون نیز امروز به ناوگان حمل‌ونقل درون شهری مشهد اضافه شد که در این ایام اقدام مناسبی است.

وی با تأکید بر اینکه برقی‌سازی ناوگان در دستور کار جدی ما قرار دارد که در کاهش آلودگی هوا بسیار تاثیرگذار است، ادامه داد: طرح حرم تا حرم ‌برای زائران نقش تعیین‌کننده‌ای دارد و ‌و وزارت کشور ‌کاملا حمایت می‌کند. 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته