دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 شهريور 1402 - 10:26

آزمون استعفا داد؟ / کمیته بانوان فدراسیون فوتبال در انفعال

آزمون استعفا داد؟   کمیته بانوان فدراسیون فوتبال در انفعال
درحالی که آبان ماه مسابقات مقدماتی المپیک در پیش است اما وضعیت در تیم ملی فوتبال بانوان ایران نامشخص است.
کد خبر : 867357

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در ادریبهشت سال جاری بود که قرعه کشی مسابقات انتخابی المپیک در مقر AFC انجام شد و تیم ملی فوتبال بانوان کشورمان گروه خود را شناخت. 

بر اساس این قرعه کشی مراسم قرعه کشی تیم ملی فوتبال بانوان کشورمان در گروه A با تیم‌های استرالیا، چین تایپه، فیلیپین همگروه شد.

این رقابت‌ها در سه گروه چهار تیمی از اول تا ۹ آبان ۱۴۰۲ برگزار می‌شود تا در نهایت دو نماینده قاره آسیا در المپیک ۲۰۲۴ پاریس مشخص شوند.

گروه A: استرالیا (میزبان)، چین تایپه، فیلیپین، ایران

گروه B: چین (میزبان)، کره جنوبی، تایلند، کره شمالی

گروه C: ژاپن، ویتنام، ازبکستان (میزبان)، هند

تیم ملی فوتبال بانوان کشورمان که در مرحله اول رقابت‌های انتخابی المپیک فوتبال آسیا در میانمار حضور داشت و با یک پیروزی و یک تساوی برابر میانمار جواز حضور در مرحله دوم رقابت‌های انتخابی المپیک آسیا را کسب کرد.

درحالی که فوتبال بانوان همچنان راه زیادی تا حرفه ای شدن کامل و رقابت با تیم های برتر آسیا و جهان را دارد اما به نظر می رسد در بحث کادرفنی تیم ملی بانوان وضعیت خیلی شرایط ایده آلی ندارد.

در چند روز گذشته مباحثی مطرح بوده مبنی بر  اینکه مریم آزمون از سمت خود استعفا کرده است. خبری که موجب شادمانی منتقدان وی شده و البته برخی از منتقدان هم معتقدند که مریم منظمی مسئول کمیته بانوان فدراسیون فوتبال در این شرایط و این زمان کم نباید با این استعفا موافقت کند.

مسئله مهم این است که تا این لحظه کمیته بانوان فدراسیون فوتبال واکنشی به این خبر نداشته و خود مریم آزمون هم در سکوت بسر می برد.

بعد از اتفاقاتی که برای شهره موسوی مسئول سابق کمیته بانوان فدراسیون فوتبال افتاد تا مدت ها این کمیته بدون رئیس به کارش ادامه داد و هر تصمیم گیری که می شد عده ای تاب نمی آوردند و مسائل را به نبود مسئول در این کمیته ربط می دادند اما اکنون که این کمیته دارای مسئول است به نظر می آید گاهی برخی چیزها سرجای خود نیستند.

اگر مریم آزمون استعفا کرده آیا نباید فدراسیون فوتبال هر چه زودرت برای انتخاب جانشین او تصمیم گیری کند و اگر هم استعفا در مرحله جدی نیست چرا در این زمینه شفاف سازی نمی شود؟

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته