دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 ارديبهشت 1395 - 09:27
به دست آیت‌الله هاشمی رفسنجانی انجام شد

افتتاح نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری محققان دانشگاه آزاد اسلامی

رییس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی صبح امروز نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری محققان دانشگاه آزاد اسلامی را افتتاح کرد.
کد خبر : 86734

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی صبح امروز نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری محققان دانشگاه آزاد اسلامی را افتتاح و با غرفه‌داران و محققان حاضر در این نمایشگاه دیدار و گفت‌وگو کرد.


نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری دانشگاه‌ آزاد اسلامی با مساحت سه هزار متر مربع، 39 غرفه و با معرفی 637 محصول از واحدهای مختلف دانشگاهی در محل دائمی نمایشگاه‌های دانشگاه آزاد اسلامی آغاز به کار کرد.


در این نمایشگاه 34 محصول در حوزه‌های مختلف فناوری از جمله رباتیک، نانوذرات، پزشکی و صنعت خودرو رونمایی و 23 محصول تجاری‌سازی شده ارائه شده است.


آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در این بازدید از سامانه جامع مدیریتی دانشگاه آزاد اسلامی هم رونمایی کرد.


637 محصول دانش‌بنیان از واحدهای دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی در نمایشگاه دستاوردهای این نمایشگاه از 30 اردیبهشت تا پنجم خرداد به نمایش گذاشته می‌شود و بازدید از آن برای عموم آزاد است.


رییس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی پس از افتتاح نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری محققان دانشگاه، در مراسم جشنواره فرهیختگان که با حضور دکتر محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت و دکتر حمید میرزاده رییس دانشگاه‌ آزاد اسلامی برگزار می شود، شرکت می‌کنند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته