دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 شهريور 1402 - 08:15

عربشاهی: مدیران و سرمربی پرسپولیس پاسخگوی هواداران باشند/ چرا به فکر ذخیره بیرانوند نبودند؟

عربشاهی: مدیران و سرمربی پرسپولیس پاسخگوی هواداران باشند  چرا به فکر ذخیره بیرانوند نبودند؟
پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: مدیران باشگاه و تیم و سرمربی به هواداران پاسخ دهند که چرا برای تیم بزرگ پرسپولیس به فکر جذب دروازه‌بان دوم و مهاجم هدف نبودند؟
کد خبر : 867314

ضیا عربشاهی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در خصوص مصدومیت غیرمنتظره علیرضا بیرانوند و غیبت او در بازی مهم برابر النصر عربستان اظهار داشت: متأسفانه در بازی دوستانه تیم ملی مقابل بلغارستان، علیرضا بیرانوند دچار آسیب‌دیدگی شد و نمی‌تواند پرسپولیس را در دیدار بزرگی که مقابل النصر داریم یاری کند. این دیدار هم به نوعی جنبه ملی دارد، چون نمایندگان ایران و عربستان با هم دیدار می‌کنند و اینکه پرسپولیس برای چنین دیدار حساسی گلر ذخیره مطمئنی برای جانشینی بیرانوند ندارد قطعاً مقصرانی دارد. اول مدیرعامل باشگاه که نتوانست دروازه‌بان مدنظر کادرفنی را جذب کند، دوم سرمربی تیم که باید اصرار بیشتری می‌کرد، چون مصدومیت برای همه بازیکنان پیش می‌آید و در آخر هم مربی دروازه‌بان‌های تیم که به اندازه لازم نگران این موضوع نبود که تیمش ذخیره شایسته‌ای برای بیرانوند ندارد.

چرا در نقل و انتقالات به فکر روز مبادا نبودند؟

وی ادامه داد: از سویی دیگر پرسپولیس عیسی آل کثیر، مهدی عبدی، شیخ دیاباته و لئاندرو پریرا را از دست داد و تنها شهاب زاهدی و یاسین سلمانی را جذب کرد که هیچ کدام از آن‌ها مهاجم هدف نیستند و در بازی با النصر نیاز مبرمی به چنین مهاجمی داریم. در این زمینه باید مدیرعامل باشگاه، مدیران باشگاه و تیم و سرمربی به هواداران پاسخ دهند که چرا برای تیم بزرگی به نام پرسپولیس به فکر جذب دروازه‌بان دوم و مهاجم هدف نبودند و با کلمات بازی نکنند. امیدوارم پرسپولیس در مصاف با النصر بازنده نباشد و به تساوی برسد تا در این بازی خانگی مغلوب نباشد. اگر تیم نتیجه را واگذار کند باید رضا درویش، افشین پیروانی و یحیی گل‌محمدی جوابگو باشند که چرا در نقل و انتقالات به فکر روز مبادا نبودند؟ پرسپولیس بیش از ۳۰ میلیون هوادار دارد و همگی نگران بازی تیم خود با حریف عربستانی هستند.  

ژاپن قدرت خود را به تیم‌های جام ملت‌ها نشان داد

پیشکسوت تیم ملی خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی برای بازی‌های دوستانه تیم ملی هم کاملاً بی نتیجه است. ما که در رنکینگ فیفا رتبه ۲۲ دنیا را داریم باید به خانه تیم ۷۷ دنیا برویم. بلغارستان هیچ کمک فنی به تیم ملی نکرد و باعث پیدا شدن نقاط ضعف و قوت تیم قلعه‌نویی نشد، چون قدرت این کار را نداشت. ژاپن در مصاف با آلمان ۴ بر یک برنده می‌شود و قدرت خود را به کل تیم‌های آسیایی حاضر در جام ملت‌ها و حتی جهان نشان می‌دهد. آن وقت ما با بازی برابر بلغارستان یا آنگولا می‌خواهیم به فکر قهرمانی در جام ملت‌ها باشیم. ضمن اینکه این بازی مصدومیت بیرانوند را به همراه داشت و می‌شد چنین اتفاقی برای دروازه‌بان اول پرسپولیس و تیم ملی نیفتد. وحید امیری هم که همیشه آمادگی‌اش بین ۷۰ تا ۱۰۰ درصد بوده برابر بلغارستان بازی نکرد. بازیکنی که نقش ویژه‌ای در صعود تیم ملی به جام جهانی قطر داشت. قلعه‌نویی که کادرفنی شلوغی برای خودش دست و پا کرده باید به تمامی نکات توجه نکند تا نه تیمش آسیب ببیند نه هیچ تیم باشگاهی لطمه بخورد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته