دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 شهريور 1402 - 16:28

تعمیر انواع سوییپر در اصفهان

تعمیر انواع سوییپر در اصفهان
تعمیر سوییپر موضوعی است که در مقاله پیش رو راجع به آن صحبت خواهیم کرد؛ در صورتی که می خواهید در این زمینه اطلاعات کاملی به دست آورید به شما پیشنهاد می دهیم که حتما محتوای زیر را مطالعه نمایید.
کد خبر : 867258

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، تعمیر سوییپر موضوعی است که در مقاله پیش رو راجع به آن صحبت خواهیم کرد؛ در صورتی که می خواهید در این زمینه اطلاعات کاملی به دست آورید به شما پیشنهاد می دهیم که حتما محتوای زیر را مطالعه نمایید.

سوییپر چیست؟

شاید واژه سوییپر برای خیلی از افراد آشنا نباشد، پس قبل از آن که بخواهیم به بررسی تعمیر سوییپر بپردازیم در ابتدای مطلب قصد داریم که به شما بگوییم اصلا سوییپر چیست و چه کاربردی دارد؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که سوییپر یا جارو برقی صنعتی یک دستگاه نظافتی است که به جهت نظافت و تمیز کردن محیط های صنعتی بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد و عملکرد مطلوبی دارد.

به طور کلی سوییپرها در دو نوع دستی و سرنشین دار طبقه بندی می شوند که در ادامه مطلب با هر یک از آن ها آشنا خواهید شد.

  1. دستگاه سوییپر دستی: دستگاه سوییپر دستی در ابعاد کوچکتر و وزن سبکتر به جهت تمیزکاری محیط هایی با وسعت کم مانند خیابان ها مورد استفاده قرار می گیرد که آن را به نام جاروی خیابانی نیز می شناسند.

از این دستگاه به جهت جمع آوری زباله های خشک و تمیزکاری سطوح هموار استفاده می کنند و این ابزار قادر است که در هر یک ساعت یک فضای ۳۰۰۰ متری را نظافت نماید.

  1. دستگاه سوییپر سر نشین دار: دستگاه های سوییپر سرنشین دار یکی از اصلی ترین سیستم های نظافتی صنعتی به شمار می آیند که به جهت نظافت و جمع آوری گسترده ترین محیط ها مورد استفاده قرار می گیرند و همان طور که از نامشان مشخص است به وسیله راننده هدایت می شوند.

در معرفی مشخصات سوییپر سرنشین دار می توان گفت که این دستگاه از یک مخزن بزرگ که کار آن نگه داشتن گرد، خاک ک زباله است تشکیل شده و همچنین این سیستم دارای برس های چرخشی دیسکی بوده که از پخش شدن گرد و خاک در

هنگام کار پیشگیری به عمل می آورند.

این نوع سوییپر دارای مدل های متنوعی است که قادر می باشد فضاهایی با وسعت ۳۰۰۰ تا ۲۴۰۰۰ متر مربع را تمیزکاری کند.

تعمیر انواع سوییپر در اصفهان

سوییپر به جهت تامین انرژی برای عملکرد به سه دسته مکانیکی، باتری دار و بنزینی طبقه بندی می شود که نوع مکانیکی این محصول برای حرکت و تمیزکاری فضاها به موتور نیاز ندارد و چرخش برس های آن توسط نیروی مکانیکی اپراتور در هنگام کار فراهم می شود و این امر موجب می گردد که سوییپر در زمان فعالیت آلودگی کمتری برای محیط ایجاد نماید.

اما سوییپرهایی که باتری دار هستند برای تامین نیروی حرکتی و چرخش برس ها از الکتروموتور که انرژی آن به وسیله باتری تامین می شود استفاده می کنند؛ این نوع جارو برقی صنعتی به علت آن که از سوخت فسیلی بهره نمی گیرد به هیچ عنوان آلودگی ای برای محیط ایجاد نمی کند و به جهت استفاده در فضاهای سر بسته بسیار مناسب می باشد.

سوییپر بنزینی برای تامین انرژی خود از بنزین استفاده می کند و این دستگاه جارو برقی صنعتی یکی از رایج ترین و پر کاربرد ترین سیستم های نظافت شهری است که در دو نوع دستی و سرنشین دار به تولید می رسد و در مدت زمان کوتاه تری و به شکل با کیفیت تر زباله ها و گرد و خاک ها را جمع آوری می کند.

نحوه کار سوییپر صنعتی

در خصوص عملکرد سوییپر می توان گفت که این ابزار دارای یک برس اصلی مرکزی و چند برس دیسکی جانبی است که عملکرد آن به دو روش مکانیکی و مکشی می باشد که در عملکرد مکانیکی زباله ها با حرکت کردن به طرف برس های جانبی به سمت برس مرکزی و سپس داخل مخزن هدایت می شوند و در روش مکش دستگاهی روی برس های جانبی برای مکش بهتر گرد و غبار قرار داده شده و این ابزار عملیات تمیزکاری محوطه ها را در یک زمان به دو شیوه مکانیکی و مکش انجام می دهد.

تعمیر سوییپر

به جهت آن که تعمیر سوییپر را به تعویق برسانید باید نکات گفته شده در زیر را به طور دقیق و اصولی رعایت کنید.

  • مخزن سوییپر باید پس از هر بار انجام کار نظافت کاملا تخلیه گردد و فیلتر دستگاه نیز به طور منظم و مداوم تمیز شود.

  • شما می بایست که فن و سیستم مکش سوییپر صنعتی را به شکل دوره ای بررسی کنید و در صورتی که احساس کردید فن لرزش دارد آن را تعویض یا تعمیر نمایید.

  • لاستیک های کنار دستگاه سوییپر صنعتی که در عکس هم آن ها را مشاهده می کنید به جهت جلوگیری از پخش شدن گرد و خاک بر روی این ابزار تعبیه شده اند که باید کاملا سالم باشند و هیچ گونه ضرر یا پارگی نداشته باشند.

  • شما می بایست که دستگاه سوییپر را به صورت روزانه روغن کاری کنید و زاویه برس های به کار رفته در آن را در زمان فعالیت با سطح زمین به شکل اصولی و دقیق تنظیم نمایید.

علاوه بر رعایت نکات فوق در خصوص استفاده از دستگاه سوییپر صنعتی شما باید بدانید که این سیستم ها مانند هر ابزار دیگری نیاز به نگهداری و تعمیرات دارند؛ این احتمال وجود دارد که بعضی از قسمت های دستگاه سوییپر صنعتی نظیر موتور حرکتی، سوئیچ، موتور مکش، برس ها و ...نیاز به تعمیر یا تعویض داشته باشند و اگر تعمیر سوییپر یا تعمیر جارو برقی صنعتی به درستی انجام نشود یا زمان انجام آن به تعویق بیفتد، دستگاه عملا کارایی مطلوبی ندارد و نمی تواند که عمل نظافت را به درستی انجام دهد.

در صورتی که از دستگاه سوییپر استفاده می کنید و برای تعمیر این ابزار صنعتی به دنبال افراد متخصص در این زمینه هستید، پیشنهاد ما به شما این است که کار تعمیر سوییپر را به مجموعه ما بسپارید.

تیم تخصصی شاهین تلاش به مدت چند دهه است که در زمینه عرضه و تعمیر انواع دستگاه سوییپر و جارو برقی صنعتی مشغول به فعالیت می باشند و تعمیر این دستگاه ها را در کوتاه ترین زمان و به بهترین شکل برای مشتریان انجام می دهند.

لازم به ذکر است که در این شرکت علاوه بر تعمیر سوییپر یا جارو برقی صنعتی، تعمیر اسکرابر، تعمیر دستگاه واکس کفش و تعمیر مبل شویی نیز انجام می پذیرد.

در صورتی که قصد خرید انواع سوییپر و جارو برقی صنعتی را دارید یا می خواهید که کار تعمیر این ابزارها را به دست افراد کاردان بسپارید، مجموعه شاهین تلاش را انتخاب کنید و مطمئن باشید که از انتخاب خود پشیمان نمی شوید.

جهت ارتباط با کارشناسان شاهین تلاش می توانید از طریق شماره تلفن های موجود در صفحه با آن ها ارتباط برقرار کنید یا به طور حضوری به آدرس درج شده در همین صفحه مراجعه نمایید.

تعمیر انواع سوییپر در اصفهان

سخن پایانی

دستگاه سوییپر یا همان جارو برقی صنعتی یکی از پر کاربردترین ابزارها به جهت نظافت فضاهای کوچک و بزرگ می باشد که کار تمیزکاری و جمع آوری زباله ها را به راحت ترین شکل ممکن و بدون دخالت دست انجام می دهد و تمیزکاری به وسیله این دستگاه ها در کوتاه ترین زمان و با سطح کیفی مطلوب تری انجام می پذیرد.

امیدواریم که مطالعه این مقاله برایتان مفید واقع شده باشد؛ در صورت کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق شماره تلفن های شرکت شاهین تلاش با ما ارتباط برقرار کنید.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته