دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 شهريور 1402 - 00:30

سلطانی: پرسپولیس برای بازی با النصر نیمی از تیمش را ندارد/ سه نفر در نبود جانشین بیرانوند مقصرند

سلطانی: پرسپولیس برای بازی با النصر نیمی از تیمش را ندارد  سه نفر در نبود جانشین بیرانوند مقصرند
پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: یک دروازه‌بان آماده ۵۰ درصد تیم است و پرسپولیس برای بازی با النصر نیمی از تیمش را ندارد.
کد خبر : 867232

بهروز سلطانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در مورد مصدومیت علیرضا بیرانوند و اینکه پرسپولیس گلر با تجربه‌ای برای بازی با النصر عربستان ندارد، اظهار داشت: متأسفانه در مواقع حساس و آن زمانی که باید برای اینده پیش بینی کرد، ما ایرانی‌ها را خواب می‌برد. من از یحیی گل‌محمدی و رضا درویش بدم نمی‌آید ولی بحث انتقاد سازنده مطرح است و هدفم انتقاد نفرات‌انگیز نیست. من یک ماه در برزیل بودم و دیدم آنها برای تیم‌های درجه سه و چهار خود هم برنامه دارند و اصول فوتبال به درستی در این کشور رعایت می‌شود، به همین خاطر هم برزیل می‌تواند به سراسر جهان بازیکن صادر کند. چطور می‌شود که در پرسپولیس این موضوع جدی گرفته نشده که ممکن است دروازه‌بان اول تیم مصدوم یا محروم شود و برای او باید ذخیره مناسبی جذب کرد.

یک دروازه‌بان آماده ۵۰ درصد تیم است

وی ادامه داد: ما در ایران علیرضا بیرانوند، پیام نیازمند، سید حسین حسینی، محمدرضا اخبازی و حسین پورحمیدی را به عنوان دروازه بان‌های طراز اول در اختیار داریم و در خارج از کشور هم امیر عابدزاده دروازه‌بان خوبی است. بنابراین تیم ملی فوتبال ایران هیچ وقت دغدغه دروازه‌بان اول را ندارد چون دو یا سه دروازه‌بان از این اسامی اگر مصدوم شوند باز هم نفرات بعدی جایگزین می‌شود. سرمربی تیم پرسپولیس باید احتمال این را بدهد که بیرانوند همانند دیگر بازیکنان ممکن است دچار آسیب‌دیدگی شود و این اتفاق قبل از بازی‌های حساس رخ دهد. یک دروازه‌بان آماده ۵۰ درصد تیم است و پرسپولیس برای با النصر نیمی از تیمش را ندارد. چرا؟؟ چون سرمربی تیم فکر روز مبادا را نکرده بود. الان نگاهی به تیم سپاهان که از اسمان برایش پول می‌ریزد بیندازیم. برای تمامی پست‌ها بازیکن ذخیره مطمئن دارد. 

چرا برای انتخاب جانشین علیرضا بیرانوند فکری نشد؟

پیشکسوت تیم پرسپولیس خاطرنشان کرد: من در وهله اول وسلی ننکا مربی دروازه بان‌های پرسپولیس را مقصر می‌بینم، بعد یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم و در آخر رضا درویش مدیرعامل تقصیر دارد. چرا برای انتخاب جانشین علیرضا بیرانوند فکری نشد؟ در برهه‌ای از فصل هستیم که امکان اضافه کردن دروازه‌بانی هم وجود ندارد. دروازه‌بان جوان برزیلی هم گلر آماده‌ای نبود و نهایتاً همان هم جذب نشد. الان کاسه چه کنم چه کنم باید دست گرفت و دروازه‌بانی در بازی با النصر بازی کند که تجربه بازی در لیگ برتر را هم ندارد و در لیگ قهرمانان آسیا باید درون دروازه بایستد. در تابستان به خواب زمستانی رفتن عاقبتی جز میدان دادن به یک دروازه بان بی‌تجربه ندارد. در نهایت هم باید چوب چنین اشتباهی را پیشکسوتان و هواداران علاقه‌مند به پرسپولیس بخورند. 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته