دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 شهريور 1402 - 11:13

جدیدترین اخبار قیمت ویزای دبی

جدیدترین اخبار قیمت ویزای دبی
کشور امارات یکی از پیشرفته‌ترین کشورهای خاورمیانه است. افراد زیادی از سراسر دنیا برای تفریح و استراحت یا شرکت در نمایشگاه‌ها و همایش‌های بین‌المللی به دبی سفر می‌کنند.
کد خبر : 867164

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، جدیدترین اخبار قیمت ویزای دبیکشورامارات یکی از پیشرفته‌ترین کشورهای خاورمیانه است. افراد زیادی از سراسر دنیا برای تفریح و استراحت یا شرکت در نمایشگاه‌ها و همایش‌های بین‌المللی به دبی سفر می‌کنند. هتل‌های لوکس، مراکز تفریحی و گردشگری متنوع و مرکز خریدهای مشهور فقط بخشی از دلایل سفر سالانه هزاران ایرانی به دبی است.

برای سفر به دبی نیاز به ویزا دارید. دریافت ویزای دبی برخلاف بسیاری از کشورهای دنیا برای ایرانی‌ها بسیار آسان است. شما برای دریافت این ویزا باید مدارک خاصی را آماده کنید و هزینه ویزا را نیز بپردازید. قیمت ویزای دبی با توجه به سن مسافر و مدت زمان حضورش در دبی متفاوت است. ما در ادامه بیش‌تر درباره هزینه ویزای دبی در سال 1402 صحبت خواهیم کرد؛ پس همراهمان بمانید.

قیمت ویزای دبی برای بزرگسالان در سال 1402

مراحل درخواست ویزا دبی بسیار ساده است و آژانس‌های هواپیمایی مختلف همه کارهای موردنیاز برای دریافت ویزای دبی را انجام می‌دهند. شما فقط باید مدارک لازم برای اخذ ویزا را به آن‌ها تحویل بدهید و هزینه صدور و پیگیری دریافت ویزا را بپردازید. درحال‌حاضر قیمت ویزای دبی 10 روزه، 310 درهم است. برای دریافت ویزای سینگل یک‌ماهه و دو ماهه نیز باید به ترتیب 330 و 550 درهم بپردازید. قیمت ویزای مولتی یک ماهه برای بزرگسالان نیز 550 درهم و برای ویزای دو ماهه 880 درهم است.

هزینه ویزا برای افراد زیر 18 سال در سال 1402

افراد زیر 18 سال نیز مانند بزرگسالان برای ورود به کشور دبی نیاز به ویزا دارند. درحال‌حاضر قیمت ویزای 10 روزه و ویزای یک‌ماهه سینگل برای افراد زیر سن قانونی حدود 170 درهم امارات است. در صورت نیاز به ویزای سینگل دو ماهه نیز باید 280 درهم بپردازید. افراد متقاضی ویزای مولتی نیز باید مبلغی در حدود 270 درهم برای ویزای یک‌ماهه و 380 درهم برای ویزای دو ماهه در نظر بگیرند.

جدیدترین اخبار قیمت ویزای دبی

مدارک موردنیاز برای دریافت ویزای توریستی دبی چیست؟

برای دریافت ویزای دبی علاوه بر پرداخت هزینه‌های گفته شده در بخش‌های قبلی باید مدارکی را نیز آماده کنید. این مدارک شامل کارت ملی، شناسنامه، عکس پرسنلی، پاسپورت و اطلاعات شخصی مانند شماره تماس، آدرس و ... است. پروسه دریافت ویزا برای مسافران حداقل دو تا چهار روز کاری و حداکثر هفت تا 10 روز کاری طول می‌کشد.

هزینه تمدید ویزای دبی چقدر است؟

اگر بخواهید بیش‌تر از زمان اعتبار ویزا در دبی اقامت داشته باشید باید ویزای خود را تمدید کنید. هزینه تمدید ویزا برای افراد بزرگسال و افراد زیر 18 سال یکسان است. در صورت نیاز به تمدید ویزای سینگل 10 روزه باید 70 درهم و در صورت نیاز به تمدید ویزای یک‌ماهه باید 1100 درهم بپردازید. هزینه تمدید ویزا دو ماهه نیز 2200 درهم است.

ویزای مولتی و ویزای سینگل چه تفاوتی با یکدیگر دارند؟

دو نوع ویزای توریستی برای مسافران صادر می‌شود. ویزای سینگل یا یک‌بار ورود، به شما اجازه یک‌بار ورود به کشور امارات را می‌دهد. درصورتی‌که شما با دریافت ویزای مولتی می‌توانید چندین بار وارد کشور امارات شوید. این نوع ویزا برای افرادی که مجبورند در یک‌ بازه زمانی خاص چندین بار به کشور دبی رفت‌وآمد داشته باشند، بسیار مناسب‌تر است.

نکات مهم درباره ویزای دبی

قوانین خاصی برای دریافت ویزای دبی وضع شده است. آگاهی از این قوانین مانع از ایجاد مشکلات احتمالی در هنگام دریافت ویزای دبی می‌شود. ما در این بخش برخی از نکات مهم درباره شرایط دریافت ویزای دبی را برای شما بازگو می‌کنیم.

جدیدترین اخبار قیمت ویزای دبی

  • دختران زیر 18 سال به‌تنهایی امکان دریافت ویزای دبی را ندارند.

  • پسران زیر سن قانونی هم برای دریافت ویزای دبی به‌صورت انفرادی، باید مدارک شناسایی پدر و مادر خود را ارائه دهند.

  • نام فرودگاهی که از طریق آن وارد دبی می‌شوید را باید در فرم درخواست ویزا بنویسید. در غیر این صورت ممکن است مشکلاتی برای ورودتان به دبی به وجود بیاید.

  • اگر دبی را بعد از اتمام اعتبار ویزا ترک نکنید باید جریمه بپردازید.

  • بیمه‌نامه مسافرتی برای دریافت ویزای توریستی دبی ضروری است. این بیمه توسط آژانس‌های مسافرتی به فروش می‌رسند.

  • ویزای دبی نیاز به وقت سفارت برای انگشت‌نگاری یا مصاحبه ندارد.

  • ویزای دبی به‌ندرت ریجکت می‌شود. بااین‌حال از مهم‌ترین دلایل رد شدن تقاضای ویزا می‌توان به دلایل امنیتی، مدارک جعلی یا تخلفات مهاجرتی اشاره کرد.

  • امکان دریافت ویزای فوری برای ورود به کشور دبی وجود دارد. دریافت این ویزا معمولا 24 ساعت طول می‌کشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته