دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 شهريور 1402 - 21:16

دلجویی دانشگاهیان دانشگاه آزاد از خانواده شهید گرجیان

دلجویی دانشگاهیان دانشگاه آزاد از خانواده شهید گرجیان
دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممسنی همراه با نماینده مجلس و دیگر همراهان از خانواده شهید گرجیان دلجویی کردند.
کد خبر : 867049

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، علی کریمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ممسنی با همراهی مجید انصاری نماینده شهرستان‌های ممسنی و رستم در مجلس شورای اسلامی، شهید زنده حاج محسن انصاری جانباز سرافراز هشت سال دفاع مقدس، هیئت همراه و جمعی از استادان و کارکنان  با خانواده شهید والامقام سهراب گرجیان دیدار و از آن‌ها دلجویی کردند. 

کریمی در این دیدار با یادکردن از ایثارگری‌ها و جانفشانی‌های شهدا و جانبازان به این حقیقت که امنیت امروز کشور مدیون ایثار و از جان گذشتگی شهیدان و جانبازان است اشاره کرد و گفت: صبر و استقامت خانواده‌های سرافراز شهدا، موجب استمرار فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است. 

عضو شورای فرهنگی شهرستان ممسنی با  گرامیداشت یاد و خاطره  فداکاری‌ها و رشادت‌های شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی افزود: امروز امنیت، آسایش و عزت و اقتدار کشورمان در عرصه‌های مختلف و جایگاهی که داریم به ثمره خون شهداست و شهدا برکت و افتخار ملت ما هستند.  

رئیس دانشگاه آزاد ممسنی با بیان اینکه امروزه به برکت خون شهدا، مردم ایران، ملتی سربلند و آبرومندی هستند، بیان کرد: شهدا نماد ایثار، ولایتمداری، استقامت، پایداری و اقتدار ملت ایران هستند که امیدواریم با دعای خیر شهدا و خانواده آنان ادامه دهنده راه و منش این شهدا باشیم و در مسیر و تحقق آمارمان‌های حرکت کنیم؛ چراکه حفظ ارزش و جایگاه والای شهدا از ضروریات جامعه اسلامی و در این راه همراهی و نقش دانشگاهیان ضروری است. 

مجید انصاری نماینده شهرستان‌های ممسنی و رستم در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: شهدا به مقام رفیع شهادت نائل آمدند و عند ربهم یرزقون شدند. همه ما انسان‌ها از دنیا خواهیم رفت و خوش به سعادت کسانی که در راه خدا خونشان ریخته شود و در حقیقت شهادت در راه خدا بهترین مرگ است. 

ماندنی گرجیان  پدر شهید والامقام  سهراب گرجیان هم با تشکر از رئیس دانشگاه و هیئت همراه  گفت: مدیریت و کارکنان دانشگاه همواره برای حفظ آرمان‌های مقدس نظام اسلامی و حرمت خون شهدا و الگوپذیری مردم از این راه شهدا، دیدار‌های مختلفی با این خانواده‌ها داشته‌اند و تصمیم فرهنگی و همکاری این مسئولان را به فال  نیک می‌گیریم که این به نوبه خود در خصوص تسکین خانواده شهدا مؤثر بوده و در پیشبرد  آرمان‌های انقلاب اسلامی و اشاعه آن توسط دانشگاهیان اهمیت دارد.  

   وی با اشاره به برخی از ویژگی‌های فرزندش اظهار کرد: شهید گرجیان با میل و علاقه شخصی خود وارد سپاه  و میدان نبرد شد. 

گرجیان با بیان اینکه شهادت آرزوی فرزندم بود، ابراز کرد: ان‌شاءالله بتوانیم حرمت شهدا را حفظ کنیم تا آنان از ما راضی باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته