دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

فعالیت داوطلبانه بیش از ۳۰ مرکز درمانی و بیمارستان در مسیر پیاده‌روی زائران اربعین

فعالیت داوطلبانه بیش از ۳۰ مرکز درمانی و بیمارستان در مسیر پیاده‌روی زائران اربعین
رئیس جمعیت هلال احمر گفت: اربعین امسال همکاری و هم‌افزایی بسیار خوب میان هلال‌احمر و گروه‌های جهادی، موجب ارائه خدمات موثرتر و مفیدتر به زائران حسینی شد.
کد خبر : 866986

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، پیرحسین کولیوند در حاشیه بازدید از بیمارستان سیار و صحرایی «احسان»، بیمارستان احسان را یکی از بیمارستان‌های بسیار مجهز در طریق‌الحسین عنوان کرد که خدمات گسترده و ارزنده‌ای به زائران ارائه می‌دهد.

وی با اشاره به ارائه خدمات درمانی ستاد اجرایی فرمان امام در مناطق محروم در داخل کشور افزود: ارائه خدمات درمانی و دارویی در این ایام در کشور عراق بیشتر مورد نیاز بود و با برپایی این بیمارستان خوشبختانه به زائران خدمات بسیار مطلوب و مفیدی ارائه شد.

کولیوند در ادامه با اشاره به فعالیت داوطلبانه بیش از ۳۰ مرکز درمانی و بیمارستان تحت حمایت و پوشش جمعیت هلال‌احمر در مسیر نجف به کربلا خاطرنشان کرد: بیمارستان صحرایی "احسان" یکی از ۴ بیمارستان مجهزی است که در کشور عراق و در مسیر شهر‌های نجف تا کربلا با هلال‌احمر همکاری دارد و به زائران خدمات درمانی و دارویی کاملی می‌دهد.

وی تصریح کرد: در کنار خدمات سرپایی و ویزیت بیماران در قسمت درمانگاه بیمارستان احسان؛ آزمایشگاه، عکسبرداری و سونوگرافی، اتاق عمل، بخش بستری و... از خدمات منحصر بفرد این بیمارستان است.

کولیوند با اشاره به اهمیت نجات جان انسان‌ها گفت: نیرو‌های هلال احمر در خدمت رسانی و کمک به زائران و نجات جان همنوعان‌شان از یکدیگر سبقت می‌گیرند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر؛ رئیس جمعیت هلال‌احمر اظهار کرد: تعامل میان جمعیت هلال احمر و ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) در همه ابعاد و زمینه‌ها چه در داخل و خارج کشور بسیار خوب و مداوم است.

کولیوند افزود: این همکاری و تعامل با هم‌افزایی صورت گرفته، اثربخشی بیشتری در خدمت به هموطنان دارد.

ابرازه، رئیس بیمارستان سیار احسان ستاد فرمان حضرت امام خمینی (ره) نیز در دیدار با رئیس جمعیت هلال‌احمر گفت: همکاری خیلی خوبی با عوامل هلال احمر مستقر در عراق به ویژه در عمود ۹۸۹ داشتیم و بیشتر مراجعان به بیمارستان از موکب‌های بین راه نجف تا کربلا بودند.

وی افزود: بیمارانی هم که باید جهت مراقب پزشکی بیشتر به بیمارستان‌های کربلا و نجف اعزام می‌شدند، توسط آمبولانس‌های هلال احمر انتقال می‌یافتند.

ابرازه از همکاری تک تک اعضای هلال احمر بابت همکاری با عوامل بیمارستان احسان قدردانی کرد و افزود: امیدوارم توانسته باشیم بهترین خدمات را به زائران اربعین حسینی ارائه دهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته