دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رئیس اداره رفاه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش اصفهان خبرداد؛

پذیرش بیش از ۱۵۰ هزار مسافر تابستانه اصفهان در مدارس

کد خبر : 866924

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مهدی منتجب اظهار کرد: در راستای اسکان همکاران فرهنگی که شهر اصفهان را برای گذراندن تعطیلات تابستان انتخاب کردند، یک ستاد اسکان دائم در شمال شهر اصفهان فعال شده که روبه‌روی ترمینال کاوه، در هنرستان امام خمینی (ره) واقع شده است و همکاران در آن مشغول خدمت‌رسانی هستند.

وی افزود: مدارسی از هر ۶ ناحیه شهر اصفهان مجری طرح اسکان تابستانه شدند که در این ستاد در اختیار میهمانان قرار خواهد گرفت.

منتجب با اشاره به سازماندهی مطلوب تمامی مراجعان به ستاد‌های اسکان تابستانه، ابراز داشت: تا امروز بیش از ۱۵۰ هزار نفر مهمان تابستانی شهر اصفهان توسط ستاد اسکان آموزش و پرورش ساماندهی شدند و هنوز ظرفیت خالی برای پذیرش مهمان وجود دارد.

رئیس اداره رفاه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان خاطرنشان کرد: طرح اسکان تابستانه تا روز ۲۰ شهریورماه ادامه خواهد داشت و پس از آن، مدارس برای شروع سال تحصیلی آماده خواهند شد تا پذیرای دانش‌آموزان باشند.

وی بیان کرد: اقدامی که در سال جاری انجام شد، اقدامی متفاوت بود، زیرا در سال‌های گذشته، هر منطقه ستاد مجزایی برای خود داشت، اما امسال ابتدا تصمیم گرفتیم دو ستاد مرکزی تشکیل دهیم و سپس با توجه به تعداد مسافران، در یک ستاد مرکزی میزبان مهمانان تابستانی شهر اصفهان بودیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته