دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
کولیوند در گفتگو با آنا تشریح کرد؛

امدادگران هلال‌احمر تا چه زمانی در عراق حضور دارند؟

امدادگران هلال‌احمر تا چه زمانی در عراق حضور دارند؟
رئیس جمعیت هلال‌احمر با بیان نکاتی آخرین روز ارائه خدمات در مراسم اربعین امسال را اعلام کرد.
کد خبر : 866920

پیرحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال‌احمر کشور، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، اظهار کرد: نیروهای امدادی و عوامل داوطلب جمعیت هلال‌احمر از روز ۲۷ مرداد ماه در ایران و عراق کار ارائه خدمت به زائرین حسینی که به سفر کربلا برای اربعین اعزام شدند را شروع کردند و هم اکنون نیز در این شهر زیارتی و مسیرهای مختلفی که در نهایت به حرم سیدالشهدا علیه السلام منتهی می‌شوند حضور دارند.

وی اضافه کرد: در طول حضور زائران در سفر اربعین نیروهای امدادی جمعیت هلال‌احمر با جان و دل پای کار بودند و انواع خدمات امدادی و درمانی را به مراجعین خود ارائه داده‌اند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر همچنین خاطرنشان کرد: با توجه به حضور میلیونی زائران ایرانی در ایام برگزاری مراسم اربعین امکانات و تجهیزات درمانی مناسب و مورد نیاز برای ارائه به زائران هم در داخل ایران و هم در کشور عراق تدارک دیده شد و خوشبختانه با وجود کادر درمانی مجرب شامل پزشک، پرستار و امدادگران داوطلب تا کنون مشکلی در عرضه خدمات درمانی وجود نداشت.

کولیوند در ادامه یادآور شد: کمک‌های امدادی و بشر دوستانه جمعیت هلال‌احمر به زائران اربعین همچنان ادامه دارد و ما تا آخرین روزی که زائران ایرانی در عراق حضور داشته باشند در چند پایگاه‌ مستقر شده جمعیت می‌مانیم.

وی تاکید کرد: ما با بررسی تجربیات حضور جمعیت هلال‌احمر در مراسم اربعین سال‌های گذشته و رفع نواقصی که وجود داشت در مراسم امسال به زائران اربعین به ارائه خدمات پرداختیم و امیدواریم بتوانیم در ادامه برگزاری این مراسم نیز خدمات مناسب و در خور زائران امام حسین علیه السلام ارائه بدهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته