دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

مهلت ثبت‌نام تسهیلات قرض‌الحسنه اسکان دانشجویان شریف فردا به پایان می‌رسد

مهلت ثبت‌نام تسهیلات قرض‌الحسنه اسکان دانشجویان شریف فردا به پایان می‌رسد
مهلت استفاده از طرح تسهیلات قرض الحسنه اسکان دانشجویان دانشگاه شریف فردا ۱۵ شهریور پایان می‌یابد.
کد خبر : 866849

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، کانون رفاه دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف اعلام کرد؛ در سال ۹۴ برای دانشجویان واجد شرایط طرح تسهیلات قرض الحسنه اسکان به عنوان جایگزین اسکان در خوابگاه‌ها برای اولین بار پیاده سازی و اجرا کرده است. بر این اساس ثبت نام مرحله نوزدهم طرح تسهیلات قرض الحسنه اسکان دانشجویان دانشگاه شریف ازسوی کانون رفاه دانشجویان شریف آغاز شده است و تا فردا ۱۵ شهریور ماه ادامه دارد.

بر این اساس دانشجویان طرح تسهیلات قرض الحسنه اسکان دانشجویان دانشگاه شریف باید با مراجعه به دفتر کانون ابتدا فرم درخواست را تکمیل کرده و با توجه به اولویت‌های مشخص از سه طرح تشریح شده نسبت به دریافت تسهیلات قرض الحسنه اقدام کنند. در واقع متقاضی این طرح جایگزین اسکان دانشجویان خوابگاهی دانشگاه شریف است که دانشجویان ساکن خوابگاه می‌توانند با دریافت این تسهیلات که شامل تمام مقاطع تحصیلی است اقدام کنند.

در طرح اول تسهیلات قرض الحسنه اسکان دانشجویان دانشگاه شریف سقف تسهیلات یک میلیارد و پانصد میلیون (۱.۵۰۰.۰۰۰.۰۰۰) ریال با بازپرداخت ۳۶ ماه تعیین شده است.

سقف تسهیلات طرح دو تسهیلات قرض الحسنه اسکان دانشجویان دانشگاه شریف د یک میلیارد و دویست و پنجاه میلیون (۱.۲۵۰.۰۰۰.۰۰۰) ریال با بازپرداخت ۳۶ ماه عنوان شده است و در سقف سه نیز یک میلیارد (۱.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰) ریال با بازپرداخت ۳۶ ماه تسهیلات لحاظ شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته