دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

حراج نمایشگاه تابلوهای کریم بخشی در پردیس چارسو

حراج نمایشگاه طراحی‌های کریم بخشی با قیمت هر تابلو 100 هزار تومان در پردیس چارسو برگزار می‌شود.
کد خبر : 86669

به گزارش گروه فرهنگی آنا به نقل از روابط عمومی پردیس چارسو، کریم بخش مجموعه‌ای از طراحی های خود را از 31 اردیبهشت تا 31 خرداد در پردیس چارسو در معرض فروش قرار می دهد.


در این حراج نمایشگاه که روز جمعه 31 اردیبهشت ساعت 16 افتتاح می شود تعداد 42 اثر از طراحی های این هنرمند با قیمت هر تابلو 100 هزار تومان در طبقه ششم پردیس چارسو به فروش می‌رسد.


کریم بخشی در یادداشت ورودی این نمایشگاه آورده است: «نزدیک به سه سال است که به بهانه بهار، طراحی‌هایم را با هدف ورود آثار هنری به خانه‌های مردم و زندگی روزمره آنها، با قیمتی ارزان و از طریق فضای مجازی به عموم عرضه داشته و طراحی‌هایم را بدون واسطه به دست آنان رسانده‌ام. اکنون در بهار 95 پردیس چارسو به عنوان مجموعه‌ای که اهداف، فعالیت‌ها و فضای معماری خاص آن به گونه‌ای است که خود را با هنرمند و مخاطب همراه می‌کند و محیطی برای ارتباط مستقیم مخاطب و اثر هنری به وجود می‌آورد، از این جریان استقبال و فضای برپایی حراجنمایشگاهی از طراحی‌هایم را فراهم کرده است.»


کریم بخشی متولد 1363 در استان مرکزی است. او که از سال 84 تا 91 در کلاس های احمد وکیلی حضور داشته تا کنون در نمایشگاه گروهی متعددی شرکت کرده که نمایشگاه گروهی در نگارخانه آشیانه مهر (1390) ، نمایشگاه گروهی طراحی روی کاغذ در نگارخانه الهه (1392)، نمایشگاه گروهی طراحی در خانه هنرمندان (1393 ) و نمایشگاه گروهی چاپ دستی (1394) از آن جمله است.


علاقه‌مندان به بازدید و خرید از این حراج نمایشگاه می توانند تا 31 خرداد هر روز از ساعت 15 تا 23 به پردیس چارسو به نشانی خیابان جمهوری، تقاطع خیابان حافظ، طبقه ششم بازار چارسو مراجعه کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته