دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 ارديبهشت 1395 - 16:27
در گفت‌و‌گو با آنا

مجری جشن پرسپولیس: تاکنون پروین را از نزدیک ندیدم/ بعضی‌ها به پروین و دایی آمار غلط دادند

سیروس حسینی‌فر گفت: من تاکنون علی پروین را از نزدیک ندیده بودم، ولی امروز بعد از ملاقاتم با این شخصیت بزرگ فهمیدم که چه انسان بزرگ و باشخصیتی است.
کد خبر : 86657

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، جشن پایان فصل پرسپولیس برای این باشگاه حاشیه هایی به همراه داشت. در حاشیه این جشن سیروس حسینی فر که به عنوان مجری برنامه مشغول اجرا بود با تقلید صدای علی پروین و علی دایی موجبات ناراحتی این دو اسطوره باشگاه پرسپولیس را فراهم کرد. امروز با هماهنگی باشگاه پرسپولیس، حسینی فر به ملاقات پروین رفت تا از اسطوره پرسپولیسی‌ها عذرخواهی کند.


حسینی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد ملاقاتش با علی پروین گفت: «من تاکنون علی پروین را از نزدیک ندیده بودم، ولی امروز بعد از ملاقاتم با این شخصیت بزرگ فهمیدم که چه انسان بزرگ و باشخصیتی است. علی پروین از رسانه‌ای شدن این موضوع ناراحت بود و من هم برای او توضیح دادم که مساله به این صورت که فکر می کند نیست. در ملاقاتم با پروین، ایشان زحمت کشیدند و با آقای دایی تماس گرفتند و من هم تلفنی از دایی عذرخواهی کردم و از دلشان درآوردم.»


وی ادامه داد: «متاسفانه بعضی از افراد به آقای پروین اطلاعات غلط دادند و به او گفتند که این حرکت با هماهنگی باشگاه پرسپولیس انجام شد و مسئولان باشگاه خواستند تا من صدای این دو نفر را تقلید کنم. درحالی که من زمانی که دیدم همه بزرگان پرسپولیس در مراسم حضور دارند و جای این دو نفر خالی است، خواستم با تقلید صدای آنها، جایشان را در مراسم پر کنم.»


حسینی‌فر در پایان افزود: «من سال‌های زیادی به این کار مشغول هستم و تاکنون در هیچ مراسمی موجبات ناراحتی فرد خاصی نشدم. هدف من از تقلید صدای اسطوره‌های پرسپولیس تجدید خاطره برای مردم بود، چون مردم با صدای این بزرگان خاطره‌های زیادی دارند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته