دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 شهريور 1402 - 15:13

آپشن و پاداش‌های عجیب در رفسنجان یقه مس را گرفت/ ۴۵ میلیون برای برد، ۱۰ میلیون برای تساوی!

آپشن و پاداش‌های عجیب در رفسنجان یقه مس را گرفت  ۴۵ میلیون برای برد، ۱۰ میلیون برای تساوی!
اتفاقات عجیب مالی که فصل گذشته در باشگاه مس رفسنجان رخ داده باعث شده تا وضعیت این باشگاه برای فصل جاری بغرنج شود.
کد خبر : 866496

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، این طور که شواهد و قرائن نشان می دهد باشگاه مس رفسنجان درگیر یکسری مشکلات عجیب مالی شده که راهکار برون رفت از این شرایط به همین راحتی نیست.

این طور که پیگیری خبرنگار آنا نشان می دهد این تیم برای فصل جاری بودجه 210 میلیاردی دارد اما عجیب که گفته می شود میزان بدهی این باشگاه 230 میلیارد تومان است! این وضعیت مالی و این بدهی ها مصائبی شده که گربیان ساکت الهامی و شاگردانش را گرفته است.

ماجرای به وجود آمدن این مشکلات مالی البته مربوط به مدیریت گذشته این باشگاه می شود. پورمحمدی مدیرعامل فعلی این باشگاه تقریبا سه ماه می شود که سکان مدیریت را برعهده گرفته و با ویرانه ای روبرو است. از طرفی در کارخانه هم تغییرات مدیریتی مزید بر علت شده تا راه های واریز بودجه به باشگاه با موانعی روبرو شود.

روز گذشته بازیکنان این تیم به دلیل ناراضی بودن از شرایط پرداختی ها حاضر به تمرین نشدند و برای امروز مدیرعامل باشگاه قول هایی داده است که باید دید عملی می شود یا خیر.

 بازیکنان و کادرفنی جدا شده مس رفسنجان حدود 22 درصد از مطالبات خود را می خواهند. از بازیکنان فعلی هم نزدیک به 15 درصد قراردادها از فصل پیش باقی مانده و برای فصل جاری هم واریزی ها 10 درصد بوده است. این در شرایطی است که مشکل باشگاه مس رفسنجان فقط پرداخت قراردادها نیست.

قراردادهای سال گذشته اعضای این تیم در بخش آپشن ها به قدری عجیب است که مسئولان فعلی مس را دچار مشکل بزرگی کرده است. به نظر می رسیده مسئولان وقت مس رفسنجان فکرش را نمی کردند که این تیم رتبه ای تک رقمی و آن هم پنجمی کسب کند چرا که تمامی آپشن های قرارداد بازیکنان بابت این رتبه فعال شده و رقم بالایی را روی دست باشگاه گذاشته است.

در کنار این آپشن های عجیب باید به پرداخت پاداش ها در این باشگاه در فصل گذشته اشاره کرد. برخی شنیده ها حکایت از این دارد که حتی برای بردهای خانگی مبالغ نفری 45 میلیون تومان هم واریزی وجود داشته و یا برای تساوی در یک بازی نفری 10 میلیون تومان پاداش داده شده است. بعضی از اعضای کادر اجرایی باشگاه حتی پاداش هایی به مراتب بیشتر از قراردادشان دریافت کرده اند. ضمن اینکه باشگاه به آژانس های هواپیمانی و هتل و غیره هم بدهی دارد.با این وضعیت باشگاه مس رفسنجان به دنبال راهکاری است تا بتواند این مشکلات مالی را مدیریت کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته